امکان انتقال رایگان از Google Domains به WordPress.com

در ماه ژوئن بسته شدن Google Domains و انتقال مشتریان به Squarespace مشخص شد. WordPress.com اکنون می‌خواهد مشتریان این پلتفرم را با انتقال رایگان جذب کند.

به گزارش تکناک WordPress.com هزینه انتقال یک میلیون دامنه اول، که از Google Domains منتقل می‌شوند را به صورت رایگان انجام می‌دهد. این پلتفرم با بیش از یک دهه ارائه نام دامنه، یادآور می شود که “کاربران حتی به یک سایت یا طرح میزبانی برای مدیریت دامنه های خود نیاز نخواهند داشت.” این پیشنهاد از دیروز و با توجه به میزبانی حدود 10 میلیون دامنه در Google Domains بیان شده‌است.

علاوه بر این، استفاده از این پیشنهاد، ثبت نام کاربران را برای یک سال دیگر تمدید می کند، در حالی که WordPress.com با قیمت تمدید Google Domains شما مطابقت خواهد داشت. این مسأله به ویژه در مورد “مشتریان موجود WordPress.com در اکثر دامنه ها” صدق می کند.

به گفته وردپرس، تنها در صورتی قیمت‌ها افزایش می‌یابد که هزینه‌های عمده‌فروشی بالا برود و در این فرآیند خود را با Costco مقایسه می‌کند. سایر مزایای تبلیغ شده عبارتند از سرعت سریع DNS، حفاظت از حریم خصوصی و نصب رایگان SSL.

شرکت می‌گوید: سرعت DNS ما سریعتر از Google، GoDaddy و DigitalOcean است. امکان بررسی این ویژگی‌ها از طریق dnsperf.com وجود دارد.

در همین حال، Squarespace پیش از این تمدید تمام طرح‌های Google Domains موجود برای حداقل 12 ماه پس از بسته شدن فروش، تا فصل سوم ۲۰۲۳ را وعده داده است.

علاقه مندان به پیشنهاد WordPress.com می توانند فرآیند انتقال را از اینجا آغاز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.