بررسی امکان برقراری تماس با گلکسی واچ سامسونگ

یکی از مزایای یک ساعت هوشمند عالی امکان برقراری تماس تلفنی از مچ دست است و با همگام سازی آن با تلفن اندرویدی، می‌توان به تماس‌های تلفن خود پاسخ داد.

به گزارش تکناک، این موضوع در مورد سری گلکسی واچ سامسونگ نیز صادق است که در انواع Wi-Fi یا LTE عرضه می شود و با هر دو می توان تماس ها را به روش های مختلف مدیریت کرد.

با هر یک از سری‌های مدرن گلکسی واچ سامسونگ (گلکسی واچ ۶، گلکسی واچ ۶ کلاسیک، گلکسی واچ ۵، گلکسی واچ ۴) امکان برقراری تماس وجود دارد. در نسخه Wi-Fi، ساعت از طریق بلوتوث به تلفن هوشمند متصل و از این طریق تماس برقرار می‌شود. بدین منظور، برنامه Phone را در ساعت خود باز کنید، روی نماد صفحه کلید برای شماره گیری ضربه بزنید، یا برای انتخاب مخاطب، روی نماد مخاطبین ضربه بزنید.

سپس برای برقراری تماس گلکسی واچ سامسونگ، نماد سبز رنگ تلفن را فشار دهید. در این فرایند تلفن هوشمند تمام کارهای سنگین را انجام می دهد، اما ساعت شما به عنوان یک اسپیکر عمل می کند. همچنین می توان در زمان لازم با ضربه روی سه نقطه و انتخاب Switch to phone تماس را در تلفن همراه ادامه داد.

در گلکسی واچ سامسونگ با پشتیبانی از LTE، می‌توان بدون نیاز به تلفن خود تماس تلفنی برقرار کرد. بدین منظور فقط برنامه Phone را در ساعت خود باز و تماس را برقرار کنید. این گزینه معمولا برای کسانی که تمایلی به همراه داشتن گوشی خود ندارند، به خصوص در هنگام انجام فعالیت های فیزیکی در فضای باز مانند دویدن، یا پیاده روی مفید واقع می‌شود.

این تنها یکی از مزایای داشتن ساعت هوشمند است. سری گلکسی واچ 6 یکی از جدیدترین گزینه های موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.