امکان نمایش پست های اینستاگرام برای مخاطبان خاص

اینستاگرام در حال توسعه یک ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایشان را برای افرادی غیر از close friends مخفی نگه‌ دارند.

به گزارش تکناک، این خبر بر اساس توییت الساندرو پالوتسی، مهندس معکوس و توسعه دهنده موبایل که حساب توییترش با تیک آبی تأیید شده است، منتشر شد.

طبق تصویرهایی که در توییت او به نمایش گذاشته شده است، کاربران می‌توانند در بخش ارسال پست، با رفتن به تب جدید Contacts، تنظیم کنند که پیام‌هایشان برای همه یا فقط دوستان نزدیک قابل مشاهده باشند.

اینستاگرام در حال توسعه یک ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌هایشان را برای افرادی غیر از close friends مخفی نگه‌ دارند.

کاربران اینستاگرام با اضافه شدن ویژگی‌های جدید، می‌توانند feeds  و story‌ های خود را تنها برای دوستان نزدیک خود با محتوای منحصر به فرد به نمایش بگذارند. در اینستاگرام، فرض بر این است که هر کاربر می‌تواند یک لیست از دوستان نزدیک خود ایجاد کند تا فقط آنها بتوانند پست‌های مخفی شده از دیگر کاربران را مشاهده کنند.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Meta با ارزش ۱ میلیارد دلار خریداری شد و با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این پلتفرم، توانسته است تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود ارائه دهد.

ماه گذشته، اینستاگرام قابلیتی را که بسیاری از کاربران به مدت طولانی درخواست داده بودند، به پلتفرم خود اضافه کرد. با این ویژگی، کاربران می‌توانند چندین لینک را در پروفایل خود اضافه کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت  Meta، اظهار داشت که این یکی از پردرخواست‌ترین ویژگی‌ها برای اینستاگرام بوده است. همچنین، اینستاگرام به کاربران اجازه داده است که در feed خود، به تصویری که منتشر کرده‌اند، موسیقی پس‌زمینه اضافه کنند.

این ویژگی نیز در پست‌های چند اسلایدی و یادداشت‌های اینستاگرام آزمایش شده است. هرچند که هنوز مشخص نیست که ویژگی Close Friends چه زمانی در دسترس خواهد بود.

از زمانی که اینستاگرام به عنوان یک برنامه مبتنی بر اشتراک‌گذاری عکس با فیلترهای مختلف پیش از ارسال عکس‌ها راه‌اندازی شد، مسیر طولانی را پشت سر گذاشته است. اینستاگرام در نهایت با الهام گرفتن از Snapchat، قابلیت Story خود را ارائه داد که تصاویر و ویدیوها را با ترتیب ارسال برای ۲۴ ساعت نمایش می‌دهد. این ویژگی احتمالاً مهم‌ترین ویژگی اضافه شده به اینستاگرام بود. در حال حاضر، بیش از ۲/۳ میلیارد کاربر فعال ماهیانه دارد و ارزش اینستاگرام بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

در صورتی که در گوشی موبایل شما اینستاگرام نصب نشده است، می‌توانید برای دسترسی به این برنامه، آن را از فروشگاه برنامه‌های App Store برای دستگاه‌های iOS، یا از فروشگاه برنامه‌های Play Store  برای دستگاه‌های با سیستم عامل اندروید، دانلود و نصب کنید. با فشردن لینک مربوطه در هر یک از این فروشگاه‌ها، می‌توانید به صفحه‌ای هدایت شوید که شامل اطلاعات و گزینه نصب اینستاگرام برای دستگاه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.