انتشار اولین تصویر رسمی از گوشی پیکسل فولد گوگل

به تازگی تصویری از گوشی  PIXEL FOLD گوگل به بیرون درز کرده است که با توجه به نزدیک شدن به رویداد Google I/O به شدت رسمی به نظر می‌رسد.

به تازگی تصویری از گوشی PIXEL FOLD گوگل به بیرون درز کرده است که به شدت رسمی به نظر می‌رسد.

به گزارش تکناک، در هفته های گذشته اطلاعات غیر رسمی زیادی درباره این گوشی موبایل فاش شد. این گوشی با توجه به نزدیک شدن به رویداد Google I/O تقریباً آماده عرضه در بازار است اما اگر منتظر تصویر رسمی دستگاه بودید، دیگر نیازی نیست تا برگزاری این رویداد صبر کنید.

به تازگی تصویری که به نظر رسمی می رسد از این گوشی موبایل با قابلیت انعطاف و تاشوندگی فاش شده است. این اولین تصویری است که جزئیات شگفت‌انگیز آینده گوشی تاشو را نشان می‌دهد و ممکن است اولین بازدید رسمی پیش از عرضه دستگاه باشد.

در اینجا گزارش رسمی اولیه در مورد PIXEL FOLD گوگل را مشاهده می کنید.


تصویر رسمی از گوشی PIXEL FOLD، توسط اوان بلاس، مشاور قابل اعتماد شناخته شده، منتشر شده است. تصویر از حساب شخصی توییتر با نام @evleaks به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می‌رسد برای اهداف بازاریابی استفاده خواهد شد.

این تصویر تنها بخشی از ظاهر بیرونی گوشی PIXEL FOLD گوگل را نشان می‌دهد. با این حال، برای اولین بار، می توان زوایا و لولای آن را به صورت نزدیک‌تری دید. لولای دستگاه به نظر بسیار نازک می‌آید، اگرچه این نازکی ممکن است فقط به دلیل زاویه نمایش آن درعکس باشد.

تصویر منتشر شده، همچنین نسبت ابعاد گسترده‌تر نمایشگر خارجی را تایید می‌کند. با این حال، مشخص شده است که نسبت تصویری صفحه نمایش خارجی کوتاه‌تر از گوشی‌های معمول پیکسل است. همچنین، همانند دیگر گوشی‌های پیکسل، گوشی گوگل پیکسل فولد با Pixel Launcher عرضه خواهد شد.

تقریباً هیچ اطلاعات ارزشمند دیگری از تصویر جدید به دست نمی آید. با این حال، ما امیدواریم که در آینده، تصاویر کامل‌تری هم منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.