انتشار بازی Tomb Raider در آیندۀ نزدیک!

مدیرعامل Amazon Games خبر از نمایش Tomb Raider در آینده نزدیک داد

شرکت Amazon Game، در اقدامی هیجان‌انگیز برای طرفداران، خبر از انتشار بازی جدید Tomb Raider در آیندۀ نزدیک داد.

به گزارش تک‌ناک، شرکت Amazon Games در حال توسعۀ عناوین بزرگی است که از جملۀ آنها باید به بازی‌های مطرحی مثل Tomb Raider و Lord of the Rings اشاره کرد. این عناوین را شرکت Embracer Group منتشر می‌کند.

این بازی‌ها IPهای بزرگی هستند که ممکن است میلیون‌ها طرفدار را جلب خود کنند. با وجود این مدتی است که ما در مورد هر یک از آنها هیچ خبری نشنیده‌ایم. بازی جدید Tomb Raider اولین بار برای تولید در آوریل 2022 رونمایی شد، که قرارداد انتشار آن با آمازون در دسامبر همان سال منعقد گردید. در مورد بازی نقش آفرینی Lord of the Rings، فقط در می 2023 صحبت کوتاهی شنیده شد.

بازیکنان چه زمانی می‌توانند انتظار دیدن این بازی‌ها را داشته باشند؟ به گفتۀ کریستوف هارتمن، رئیس شرکت Amazon Games، که به تازگی با رسانۀ Variety مصاحبه کرده است:

«نباید آنقدر طول بکشد، اگرچه برای انتشار هیچ یک از این پروژه‌ها عجله‌ای وجود ندارد. قرار نیست فردا باشد، امّا خیلی دور هم نیست. همان‌طور که گفتم، ما در حال وارد شدن به ریتم منظم‌تری از بازی‌ها هستیم. این تنها موضوعی است که در حال حاضر من اجازه دارم به شما بگویم… همه چیز به کیفیت مربوط می‌شود. شما نباید عجله کنید. این مسئله باعث کاهش کیفیت کار خواهد شد.»

شایعاتی شنیده‌ شده است که بازی Tomb Raider باید در کمتر از یک سال آینده منتشر شود و دنیایی باز را به نمایش بگذارد که قهرمان داستان لارا کرافت با موتور سیکلت خود از آن عبور خواهد کرد. اگر اینطور باشد، افشاگری در Gamescom یا The Game Awards منطقی است. آمازون با بازی Tomb Raider در حال آماده‌سازی سریال تلویزیونی جدیدی برای Prime Video می‌باشد. شایعات قبلی اشاره می‌کردند که جهان بین بازی‌ها و لایو اکشن به هم متصل می‌شود. کریستف هارتمن در مصاحبه با رسانۀ Variety در این باره گفت:

«بدیهی است که ما می‌خواهیم بسیار نزدیک‌تر با هم کار کنیم،  با مناطق سرگرمی مختلف آمازون بسیار نزدیک‌تر کار خواهیم کرد و یکی از موارد بسیار طبیعی Prime Video است. شما آن را با “Tomb Raider” می‌بینید، جایی که ما یک بازی “Tomb Raider” را خواهیم داشت و آنها در حال اجرای نمایش هستند.»

امکان دارد در مورد بازی Lord of the Rings برای آمیختن آن با سریال تلویزیونی دیر باشد. یادآوری می‌کنیم که ما اطلاع زیادی در مورد این بازی نداریم، جزء اینکه مبتنی بر نسخۀ پیشرفتۀ موتور دنیای جدید است، البته اولویت‌های متفاوتی دارد که به دلیل مالکیت معنوی خاص می‌باشد.

به طور کلی، هارتمن در این مصاحبه گفت که آمازون اکنون هشت بازی در دست توسعه دارد و ناشر قصد داشته است که دو یا سه بازی را در یک سال معین عرضه کند. عناوین امسال به احتمال زیاد Throne and Libertyو New World: Aeternum هستند. همچنین آمازون قراردادهایی را برای انتشار با شرکت Bandai Namco Online منعقد کرده است و بازی‌های بعدی توسط Glowmade، Disruptive Games و Maverick منتشر خواهند شد. بازی‌ها و دو پروژۀ در حال توسعه در استودیوهای داخلی مونترال و بخارست در دست ساخت قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.