انتشار جدیدترین تریلر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

به تازگی جدیدترین تریلر با وضوح 4K از بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater منتشر شد، که در این ویدئو جدید شاهد وفاداری بازی به برخی از کات سین‌های نسخۀ اصلی هستیم.

به گزارش تک‌ناک، رسانۀ Digital Foundry این بازی را بر اساس تریلر منتشر شدۀ آن در نمایشگاه Xbox Games 2024 تجزیه و تحلیل کرده است. این تریلر نشان می‌دهد که نسخۀ ریمیک را با وضوح 4K اجرا می‌کند، امّا در برخی موارد برای حفظ نرخ فریم ثابت از رزولوشن پایین‌تری استفاده می‌شود. بنابراین هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت بگویم که آیا نسخه‌های نهایی کنسول به خصوص در کیفیت یا گرافیک با وضوح 4K کامل اجرا می‌شوند یا خیر.

این ویدئو همچنین مقایسه‌های بسیار جالبی را میان برخی از کات‌سین‌های نسخۀ اصلی و بازی‌های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نشان می‌دهد، که مشخص می‌کند چگونه ریمیک همان ترکیب صحنۀ اصلی را حفظ کرده، امّا با استفاده از موتورگرافیکی Unreal Engine 5 آن را بهبود بخشیده است.  Unreal Engine 5 همچنین به توسعه‌دهنده اجازه می‌دهد تا رندر شخصیت‌ها را به شدت بهبود بدهد، چرا که تمام شخصیت‌ها دارای جزئیات جدیدی از صورت هستند و با انیمیشن‌ها و عکس‌برداری حرکتی که در نسخۀ اصلی استفاده می‌شود، عالی به نظر می‌رسند.

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تاریخ انتشار مشخصی ندارد و قرار است برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.