انتشار جزییات جدید از جدیدترین گوشی شیائومی

سری 13 گوشی های شیائومی با عناوین شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت، قرار است پس از نمایشگاه MWC 26 فوریه، به بازارهای جهانی عرضه شود.

شیائومی کاملاً آماده عرضه سری 13 خود در ماه جاری به بازار جهانی است. سری جدید با عناوین شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت، قرار است پس از نمایشگاه MWC بارسلون با برنامه‌ریزی برای 26 فوریه، به بازارهای جهانی عرضه شود.

به گزارش تکناک، شیائومی ۱۳ اولترا نیز در دست ساخت است. اما عرضه نزدیک آن انتظار نمی‌رود.

با این حال، این مساله مانع جلب توجه آن نخواهد شد و بررسی مشخصات آن در شبکه‌های اجتماعی چین در جریان است.

طبق تصاویر منتشر‌شده از شیائومی ۱۳ اولترا، این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ با طراحی عالی است. این تصاویر فاش شده اساساً اولین تصاویر از این پرچمدار آینده هستند.

تصویر و رندرهای دستگاه نشان‌دهنده وجود یک ماژول دوربین دایره ای در پشت آن است. مانند قبل، دوربین شیائومی 13 اولترا با برند لایکا عرضه خواهد شد و نام این برند در وسط ماژول دوربین قابل مشاهده است.

سری 13 گوشی های شیائومی با عناوین شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت، قرار است پس از نمایشگاه MWC  26 فوریه، به بازارهای جهانی عرضه شود.

طبق این تصاویر، دستگاه با 4 سنسور دوربین و یک فلاش LED عرضه خواهد شد. با وجود شباهت بسیار این دستگاه به شیائومی 12S  اولترا، شامل تفاوت هایی نیز می‌شود. این تفاوت‌ها شامل برجستگی کمتر ماژول دوربین نسبت به 12S  اولترا و تقسیم پشت آن به دو قسمت است.

یعنی قسمت بالایی شیائومی 13 اولترا کمی برجسته‌تر به نظر می رسد. بنابراین، این دستگاه ممکن است با یک سنسور دوربین تقویت‌شده عرضه شود و احتمال عرضه این دستگاه با دوربین پریسکوپ بهبودیافته نیز وجود دارد.

سری 13 گوشی های شیائومی با عناوین شیائومی 13، 13 پرو و ​​13 لایت، قرار است پس از نمایشگاه MWC  26 فوریه، به بازارهای جهانی عرضه شود.

به غیر از این، اطلاعات جدیدی در مورد شیائومی 13 اولترا وجود ندارد. اما انتظار افشا اطلاعات بیشتری در آینده نزدیک می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.