انتشار جزییات جدید از گوشی Nothing Phone 2

تصاویر رندر منتشر شده از گوشی Nothing Phone 2 نحوه قرارگیری دوربین‌های پشتی آن را نشان می‌دهد.

به گزارش تکناک، ماه گذشته، چندین تصویر رندر CAD از گوشی Nothing Phone 2 آینده منتشر شده است. با این حال، از آنجایی که طرح رسمی توسط شرکت منتشر نشده، هنوز مشخص نیست که آیا این تصاویر رندر واقعیت طراحی دستگاه را به درستی نشان می‌دهند یا خیر. تیزری که به تازگی منتشر شده، نشان داد که این دستگاه ممکن است مانند نسل پیشین خود به یک سیستم دوربین دوگانه مجهز شود. یک پوستر از طراحی دوربین پشتی گوشی Phone (2) در حال حاضر در اینترنت منتشر شده است.

این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه است

تصویر منتشر شده از Nothing Phone (2) توسط پاراس گوگلانی، نشان می‌دهد که دستگاه با یک سیستم دوربین دوگانه عمودی مشابه نسل قبل خود تجهیز شده است. طراحی به طور نزدیکی شباهتی با تصاویر رندر CAD توسط پیش‌بین معروف OnLeaks دارد که پیشتر در SmartPrix منتشر شده بودند. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد پیکربندی دوربین‌های Phone (2) در دسترس نیست.

تصویر نیز نشان می‌دهد که Phone 2 دارای لبه‌های صاف و چراغ‌های LED دوگانه است که با چراغ LED تکی Phone 1 متفاوت است. در زیر یک تصویر برش خورده از یکی از رندرهای CAD وجود دارد که نشان می دهد رندرها تصویر تقریباً دقیقی از تنظیمات دوربین عقب و واحد فلاش LED دوگانه ارائه می دهند.

در حالی که حدود یک هفته تا عرضه Phone 2 باقی مانده است، به نظر می رسد که این شرکت به زودی تیزرهای بیشتری را برای افشای طراحی خود منتشر خواهد کرد. یکی از تیزرهای اخیر نشان داد که Nothing Phone 2  با یک نمایشگر با سوراخ پانچ‌ مرکزی تجهیز شده است، که با برش دوربین گوشه‌ای که در Phone (1) دیده شد، متفاوت است. در مورد مشخصات فنی Phone (2)، این دستگاه دارای یک نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

این دستگاه دارای باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت با شارژ بی‌سیم خواهد بود. پشتیبانی از یک نسخه بهبود یافته از رابط کاربری Glyph در پنل پشتی گوشی وجود دارد. این دستگاه با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 تأمین برق می‌شود و با شروع به کار در سیستم عامل Nothing OS 2.0 بر پایه Android 13 خواهد بود. همچنین، دارای یک قاب آلومینیومی برای افزایش مقاومت و دوام و احساس برتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.