انتشار جزییات جدید از گوشی Redmi K60 Ultra

شیائومی اعلام رسمی Redmi K60 Ultra را به تأخیر انداخته است، اما قبلاً مشخصات این گوشی توسط یک افشاکننده معروف منتشر شده بودند و همین افشاکننده با نقشه های فنی دستگاه به بازار بازگشته است.

به گزارش تکناک، اکنون، تصویر منتشر شده انقدرکافی نیست تا تصویر کاملی از Redmi K60 Ultra (smartphone brand, made by Xiaomi Corporation) به ما بدهد. اما این تصویر به شما ایده‌ای از آنچه شیائومی برای پرچمدار بعدی سری K در نظر دارد را می‌دهد. با توجه به شایعات قبلی، به نظر می‌رسد که Redmi K60 Ultra با قیمت مناسبتر، پتانسیل یک پرچمدار بزرگ را دارد.

عرضه REDMI K60 ULTRA  با سنسورهای دوربین بزرگ‌تر

افشاکننده معروف Digital Chat Station به تازگی چشم‌اندازی از طراحی Redmi K60 Ultra را به اشتراک گذاشته است. بر اساس نقشه فنی منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی با حاشیه‌های نازک و سوراخ پانچ در مرکز نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین پشت دستگاه یک ماژول دوربین به شکل مربعی گنجانده شده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ماژول دوربین پشتی Redmi K60 Ultra با دو سنسور بزرگ در ارتباط خواهد بود. همچنین جایگاه یک دوربین سوم نیز وجود دارد، اما با توجه به اندازه سنسور، می‌توان در نظر گرفت که این تنها یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. با این حال، Digital Chat Station هیچ اطلاعاتی در مورد دو دوربین اصلی نداده است.

اگرچه  تشخیص نقشه فنی سخت است، اما به نظر می‌رسد که لبه‌های K60 Ultra صاف خواهد بود. همین حالت برای پشت دستگاه نیز صادق است که باعث شباهت دستگاه به گوشی های آیفون‌ شده است. با این حال، در مورد نقشه فنی منتشر شده صحبت می‌کنیم و شیائومی ممکن است قبل از عرضه نهایی تغییراتی را در طراحی دستگاه ایجاد کند. بنابراین، تمام اطلاعات بالا را به عنوان یک شایعه درنظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.