انتشار نسخه بتا 3.1 اندروید 15 با رفع چند مشکل مهم

اندروید 15

گوگل مشکل قفل صفحه نمایش پیکسل را در اندروید 15 نسخۀ بتا 3.1 برطرف کرد. این به‌روزرسانی شامل رفع چند مشکل دیگر از جمله مشکلات تأیید چهره و ثبات سیستم است.

به گزارش تک‌ناک، کمتر از دو هفته پس از آخرین به‌روزرسانی مهم، نسخۀ بتا 3.1 اندروید 15 برای رفع تعدادی از مشکلات منتشر شد. گوگل مشکل بسیار آزاردهندۀ قفل صفحه را در این نسخه برطرف کرده است.

نسخۀ AP31.240517.031 با وصلۀ امنیتی در ژوئن ۲۰۲۴ برای تمامی دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در دسترس است، که شامل: پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو، پیکسل ۶a، پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو، پیکسل ۷a، تبلت پیکسل، پیکسل فولد، پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل ۸a می‌شوند.

به نقل از 9to5google، مشکلاتی برطرف شد که باعث می‌شد قفل صفحه، ورودی لمسی را قطع نماید و از کاربر بخواهد حتی هنگام تعامل با عناصر بر روی قفل صفحه که نیازی به باز کردن قفل دستگاه ندارند، دستگاه را باز کند. (مشکل #348101427، مشکل #345873537)

مشکل دیگر در مورد تأیید چهره سنجشی ناموفق بود که برطرف شد.مشکلات مختلف دیگری که بر ثبات سیستم، اتصال و کیفیت صدا تأثیر می‌گذاشت نیز برطرف شد.

به‌روزرسانی OTA بر روی دستگاه در پیکسل ۸، ۶۳.۸۷ مگابایت است و امروز صبح به‌طور گسترده در حال عرضه می‌باشد.

اگر در حال حاضر در برنامۀ بتا اندروید ثبت‌نام کرده‌اید، به‌طور خودکار به‌روزرسانی OTA به اندروید 15 بتا 3.1 به شما پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.