انتشار ویدیو مفهومی جدید از ویندوز 12

یک ویدئوی مفهومی از ویندوز 12 منتشر شده است که منوی شروع بازطراحی شده، یک برد ویجت های انعطاف پذیر و روش‌های جدیدی برای شخصی‌سازی ظاهر کامپیوتر را نشان می‌دهد.

به گزارش تکناک، هنوز ویندوز 12 رسماً منتشر نشده است، اما این نام به  عنوان نام بعدی سیستم عامل مایکروسافت توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که مایکروسافت در حال توسعه یک سیستم عامل با نام کد Hudson Valley است. در حال حاضر، شایعات، اخبار و گزارش‌های مربوط به بروزرسانی‌های آینده کامپیوترها منتشر شده‌اند.

زک بودن، سردبیر این رسانه تمام اطلاعاتی که درباره “ویندوز 12” در دسترس دارد را جمع‌آوری کرده است، از جمله این واقعیت که احتمالاً در نیمه‌ دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که مایکروسافت در حال کار بر روی قفل صفحه، صفحه ورود و مرکز اعلان‌های جدید است.

اگرچه تمام این موارد جالب هستند، اما ما نمی‌توانیم به دقت ببینیم که واقعاً ویندوز ۱۲ چگونه خواهد بود. در اینجا ویدیوی مفهومی جدید از یوتیوبر AR ۴۷۸۹ موجود است.این ویدیو تنها یک رویا از آنچه ویندوز 12 می‌تواند به نظر برسد را نشان می‌دهد و فرصتی را برای بحث در مورد آینده ویندوز فراهم می‌کند.

منوی شروعی که در ویدیو نشان داده شده است، به نظر می‌رسد شبیه ترکیبی از منوی ویندوز 11 و ویندوز 10 است. این منو مانند منوی شروع ویندوز 11 در وسط صفحه قرار دارد و دارای افکت شفافیت است. همچنین، منوی همه برنامه‌ها در کنار آن مشابه ویندوز 10 نمایش داده می‌شود.

بخش پیشنهادی منوی شروع با یک لیست آیتم‌های اخیر جایگزین شده است، به طوری که می‌توانید اسکرول کنید و بیشتر را ببینید.

برد ویجت‌های ویندوز 11 همچنان در ویندوز 12 وجود دارد، اما با برخی از بهبودهای اساسی نمایش داده می شود.

ویجت‌ها به آسانی می‌توانند بر روی دسکتاپ کشیده و رها شوند. همچنین، می‌توانند به راحتی درون پنل، مشابه تایل‌های زنده در ویندوز 10، به طور آزاد مرتب شوند. همچنین، ویجت‌های جدید و کاربردی دیگری مانند لانچر برنامه نیز وجود دارند.

در این تغییر که بسیاری آن را استقبال می‌کنند، برد ویجت‌ها از تبلیغات و فید MSN مستثنی شده است. علاوه بر این، گزینه‌های جدیدی برای تم‌بندی در ویدیوی مفهومی نیز وجود دارد. این گزینه‌ها، هر چند که زیاد متفاوت نیستند اما روش‌های جدیدی برای شخصی‌سازی ظاهر کامپیوتر ارائه می‌دهند.

با نزدیک شدن به عرضه سیستم عامل بعدی مایکروسافت، احتمالاً ویدیوهای مفهومی بیشتری برای طرفداران منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.