آسان شدن انتقال عکس ها از گوشی های اندرویدی به ویندوز

Microsoft 365 Insiders در حال امتحان ویژگی جدیدی است که انتقال عکس ها از گوشی های اندرویدی به برنامه‌های آفیس برای ویندوز را بسیار آسان‌تر می‌کند.

به گزارش تکناک، با این ویژگی عکس‌های گرفته شده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی را می‌توان به صورت بی‌سیم در برنامه‌های ویندوزی Word، Excel و PowerPoint قرار داد.

مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کردقبلاً، انتقال تصاویر از تلفن هوشمند اندرویدی به فایل های Word، Excel یا PowerPoint نیاز به چند مرحله داشت. اما دیگر اینطور نیست! اکنون می‌توانید با استفاده از اتصال بی‌سیم این کار را انجام دهید.

انتقال عکس ها از گوشی های اندرویدی به ویندوز نیازمند داشتن حساب کاربری Enterprise مایکروسافت و نزدیک بودن دستگاه اندرویدی کاربر به کامپیوتر ویندوزی آن است. این ویژگی در حال حاضر برای کاربران برنامه‌های وب PowerPoint و Word در دسترس است.

بعد از باز کردن برنامه Word، Excel یا PowerPoint در کامپیوتر ویندوزی، می‌توانید بر روی گزینه Insert کلیک کرده و سپس گزینه Pictures را انتخاب کنید و در آخر گزینه Mobile Device را از منو انتخاب کنید. سپس برنامه باید عکس‌های انتخابی را از دستگاه اندرویدی نزدیک شما نشان دهد.

بعد از پیدا کردن عکس مورد نظر برای قرار دادن در برنامه، فقط کافی است روی آن راست کلیک کنید و سپس گزینه Change Picture و در آخر گزینه From Mobile Device را انتخاب کنید. سپس می‌توانید این تصویر انتخاب شده را به صورت بی‌سیم به برنامه منتقل کنید.

مایکروسافت توضیح می‌دهد که حداقل دو مشکل شناخته شده با این ویژگی جدید وجود دارد:

  1. ممکن است بعد از ورود اولیه، باکس دیالوگ ورود به سیستم تکراری را مشاهده کنید.
  2. باکس دیالوگ ورود به سیستم ممکن است 10 ثانیه یا بیشتر زمان لازم داشته باشد تا بارگیری شود.

این ویژگی جدید در حال حاضر برای اعضای Microsoft 365 Insiders که نسخه 2307 (Build 16621.10000) یا بعدتری را اجرا می‌کنند، در دسترس است. هنوز هیچ خبری در مورد اینکه این ویژگی به طور عمومی در دسترس کاربران خواهد بود، منتشر نشده است.

مایکروسافت به تازگی یک ویژگی جدید به برنامه Word در ویندوز برای اعضای Microsoft 365 Insiders اضافه کرده است که شامل ایجاد یک آیکون “like” برای نظرات کاربران است تا به راحتی بتوانند موافقت خود را با این نظرات نشان دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.