انفجار اپل واچ یک کاربر را راهی بیمارستان کرد

یکی از کاربران اپل واچ سری 7 می‌گوید، پس از داغ شدن بیش از حد دستگاه در نهایت منفجر شده است وسبب مراجعه او به بیمارستان شده است.انفجار اپل واچ 

یکی از کاربران اپل واچ سری 7 می‌گوید، پس از داغ شدن بیش از حد دستگاه در نهایت منفجر شده است وسبب مراجعه او به بیمارستان شده است.انفجار اپل واچ 

به گزارش تک ناک، این پرونده مورد توجه اپل قرار گرفته و شرکت تأیید کرد که در مورد آنچه اتفاق افتاده است تحقیق خواهد کرد. درعین حال اپل همچنین سعی کرد کاربر را مجبور کند که  در مورد انفجار اپل واچ سکوت کند و داستان را به اشتراک نگذارد.

در گفتگو با 9to5Mac، این کاربر توضیح داد هنگامی که اپل واچ را پوشیده بود متوجه شده که بسیار داغتر از حد معمول است. سپس متوجه شد که پشت اپل واچ ترک خورده است و دستگاه هشداری در مورد نیاز به خاموش شدن به دلیل دمای بالای آن نشان می دهد.

برای توضیح بیشتر، این کاربر در خانه خود که دمای آن کمی بیش از 21 درجه سانتی گراد بود، حضور داشت.پس از این، کاربر اپل واچ گفت که بلافاصله با پشتیبانی اپل تماس گرفته تا وضعیت را توضیح دهد. این تماس از طریق سطوح مختلف سلسله مراتب پشتیبانی اپل تشدید شد و در نهایت به دست مدیری رسید که پرونده را برای تحقیقات بیشتر ایجاد کرد.
پس از این تماس هیچ راه حل یا توصیه ای از تیم پشتیبانی به این کاربر ارائه نشد، تنها دستورالعمل صادر شده دست نزدن به ساعت تا زمان تماس مجدد تیم پشتیبانی شرکت بود.
صبح روز بعد، با این حال، وضعیت حتی شدیدتر شد. کاربر اپل واچ از خواب بیدار شد و متوجه شد که اپل واچ حتی داغ تر از پیش است و گرما صفحه نمایش دستگاه را خرد کرده است.

هنگامی که کاربر اپل واچ را برداشت تا از آن عکسی جهت ارسال به اپل بگیرد، ساعت بلافاصله شروع به تولید صدای ترک خوردن کرد. سپس درست زمانی که او آن را از پنجره به بیرون پرتاب می کرد، “منفجر شد”. ساعت بر روی مبل کاربر آثار سوختگی به جا گذاشت. او همچنین به دلیل نگرانی های مربوط به مسمومیت با سرب به اورژانس مراجعه کرد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که اپل واچ در واقع حاوی سرب کافی برای ایجاد مسمومیت نیست. او فقط در این مورد نگران بود.

 

 

او سپس دوباره با اپل تماس گرفت تا آخرین وضعیت را اطلاع رسانی کند. به او گفته شد که این پرونده در “اولویت بالا” قرار خواهد گرفت و نتیجه تا دوشنبه به او اعلام می‌شود. با این حال تا این روز از اپل خبری نشده بود.
شرکت اپل یک جمع‌آوری را ترتیب داد و گفت که اپل واچ را برای آزمایش بیشتر به آزمایشگاه‌های خود می برد. اپل همچنین سندی را برای او ارسال کرد و از او خواست آن را امضا کند تا از این طریق موافقت کند که این داستان انفجار اپل واچ را با کسی به اشتراک نگذارد. او از امضای این سند خودداری کرد و در عوض با سایت 9to5Mac تماس گرفت تا داستان را تعریف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.