اولین برنامه ساخت CHATGPT به اپ استور می آید

اولین برنامه ساخت CHATGPT به اپ استور می آید

ChatGPT در اقدامی غیرقابل تصور یک برنامه برای گوشی های آیفون با نام 5 Movies ساخت و جالب ترین قسمت این است که این برنامه توسط کمپانی اپل تایید شده و در اپ استور در دسترس همگان قرار گرفته است.

به گزارش تکناک، همه ما می دانیم که ChatGPT در واقع چقدر توانایی دارد. با معرفی GPT 4، قابلیت های آن ده برابر شده است. بنابراین بر هیچکس پوشیده نیست که این هوش مصنوعی اکنون بیش از هر زمان دیگری توانایی دارد. اخیرا یک نمونه فوق العاده از قابلیت های این هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شده است.

CHATGPT فصل جدیدی از آینده هوش مصنوعی را آغاز می کند

مورتن جاست که یک برنامه نویس سیستم عامل مک است، ChatGPT را در فرآیند توسعه این برنامه هدایت کرد. با راهنمایی او، این هوش مصنوعی با موفقیت یک برنامه توصیه فیلم ابداع کرد که کاملا درست کار می کند. مهمترین نکته این است که برنامه نویس این برنامه، حتی نیازی به تلاش بیش از حد برای این فرآیند نداشته است!

به گفته مورتن جاست، این هوش مصنوعی فقط به الزامات نیاز داشت. یعنی مورتن به ChatGPT گفته بود که چه می خواهد. با دستورات ساده، مورتن توانست کدی را ارائه کند که به تخمین 2 تا 5 درصد کدگذاری دستی نیاز داشت. در واقع، به گفته این برنامه نویس ، این هوش مصنوعی حتی پس از اینکه مورتن، پیام‌های خطا را در کادر درخواست جای‌گذاری کرد، توانست باگ‌ها را برطرف کند.

البته گفتنی است که مورتن جاست این مسئله را به عنوان یک تهدید نمی بیند. در عوض، او معتقد است که با هوش مصنوعی می‌توان کارها را سریع‌تر از قبل انجام داد و چیزی که واقعاً برای او اهمیت دارد این است که ChatGPT توانست به او کمک کند تا نرم افزار مفیدی ایجاد کند که می تواند یک مشکل واقعی را حل کند.

علاوه بر این، مورتن فکر نمی‌کند که این موضوع خیلی هم مهم باشد. این اولین باری است که ChatGPT اپلیکیشنی تولید می کند که معیارهای اپ استور آن را می پذیرند.با این حال، مورتن فکر می گوید که این مسئله نباید برنامه نویسان را بترساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram