اولین تلویزیون بی سیم ال جی عرضه شد

ال جی اولین تلویزیون بی سیم  4K OLED در جهان را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز عرضه‌ می‌کند که گزینه ای عالی برای گیمرها محسوب می شود.

به گزارش تکناک، آیا شما هم از کابل‌ها تنفر دارید؟ خب، به نظر می‌رسد ال جی هم همین نظر را دارد، چرا که پس از نمایش اولیه آنها در نمایشگاه CES 2023، مجموعه‌ای از تلویزیون‌های 4K  بی‌سیم با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را عرضه کرده است. طبق ادعای ال جی، این “اولین تجربه در جهان” است و این مجموعه بخشی از جشنواره دهه‌ی ساخت تلویزیون‌های OLED شرکت است.

البته تلویزیون‌ها ارزان نیستند. کوچکترین دستگاه در این مجموعه 77 اینچی است و قیمت آن 4,999.99 دلار است. در میانه مجموعه، مدل 83 اینچی با قیمت 7,999.99 دلار قرار دارد. بالاترین مدل 97 اینچی و با قیمتی حیرت‌انگیز 29,999.99 دلار است. اما خب، این قیمت ارزان‌تر از تلویزیون مایکرو LED 89 اینچی سامسونگ است که قیمت آن 100,000 دلار است.

تلویزیون‌های این مجموعه نام‌های طولانی، صفحه‌نمایش‌های بزرگ و قابلیت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌ها را از طریق جعبه‌ی Zero Connect دارند. در این مدل‌ها ویژگی‌های بسیاری وجود دارد. ال جی ویژگی‌ها و مزایای مختلف را در کل مجموعه برجسته کرده است:

  • این تلویزیون‌ها نیاز به داشتن کابل برای اتصال به تلویزیون را برطرف می‌کنند.
  • آنها توسط پردازنده هوش مصنوعی α9 Gen6 تغذیه می‌شوند.
  • هر سه مدل دارای گارانتی پنل پنج ساله هستند.
  • شامل “کانال‌های ال جی” است که بیش از 300 کانال رایگان را شامل می‌شود، از کمدی تا فیلم.
  • سازگاری با NVIDIA G-Sync، AMD FreeSync Premium و پشتیبانی از میزان تازه‌سازی متغیر.
  • سه پورت HDMI 2.1 در جعبه Zero Connect وجود دارد.

به نظر می‌رسد این تلویزیون‌ها مشخصات قوی‌ای برای بازی دارند. با پشتیبانی از NVIDIA G-Sync و AMD FreeSync، نرخ پاسخ‌دهی بسیار سریعی به میزان 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و میزان تازه‌سازی متغیر، ممکن است اوقات خوبی را در یکی از این تلویزیون‌ها سپری کنید. البته، اگر پول کافی برای خرید یکی از این تلویزیون‌ها دارید، احتمالاً یکی از بهترین کامپیوترهای بازی را هم خواهید داشت. نکته جالب در مورد راه اندازی تلویزیون های جدید ال جی این است که نیازی نیست رایانه شخصی خود را به تلویزیون وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.