اولین خودروی تمام برقی هواوی به بازار می آید!

اولین خودروی تمام برقی هواوی با سیستم عامل هارمونی او اس 4 در آینده نزدیک عرضه می شود.

به گزارش تکناک، در حالی که بسیاری از ما هوآوی را با گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های عالی‌اش مانند می‌شناسیم، این شرکت همچنان به گسترش خط تولید و حوزه های فعالیت خود در صنایع مختلف ادامه می‌دهد.

یکی از آنها صنعت خودروسازی است. این شرکت مدت زیادی است که در این زمینه سرمایه گذاری کرده است و اخیراً آنها اولین سدان اسپرت تمام برقی خود را معرفی کردند. این وسیله نقلیه (Huawei Luxeed) با سیستم عامل هارمونی او اس 4 و طراحی خلاقانه در سه ماه آینده عرضه خواهد شد.

هواوی قرار است اولین سدان اسپرت برقی خالص خود را در سه ماه آینده عرضه کند. این خودروی جدید که تحت برنامه‌های صنعت خودروسازی این شرکت در حال توسعه است، اولین نمونه از نوع خود خواهد بود که دارای سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی است. در پوستر تبلیغاتی منتشر شده توسط هوآوی، خودروی جدید با طراحی شیک و ساده دیده می شود.

جلوی خودرو مجهز به چراغ‌های بزرگ و گرد است و از طراحی جلوپنجره بسته با حروف LUXEED استفاده می‌کند. در کناره‌های خودرو دستگیره‌های در مخفی وجود دارد که با رینگ های چرخ مشکی که با کالیپرهای ترمز قرمز هماهنگ شده‌اند، زیبایی اسپرتی به خودرو بخشیده است.

علاوه بر این، این خودرو به رادار روی سقف مجهز شده است که نشان دهنده پتانسیل امیدوارکننده برای رانندگی هوشمند است. عرضه اولین سدان اسپرت برقی هواوی، ورود هواوی به بازار رقابتی فزاینده خودروهای الکتریکی را نشان می‌دهد و همچنین بر جاه‌طلبی‌های این شرکت در بخش خودرو تاکید می‌کند.

هواوی در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری هنگفتی روی فناوری خودرو انجام داده است و با تعدادی از خودروسازان از جمله Cyrus و BAIC همکاری کرده است. عرضه خودروی جدید همچنین یک پیشرفت بزرگ برای هارمونی او اس 4 است. ما هنوز نمی دانیم چه کسی Luxeed را خواهد ساخت. با این حال، بسیاری از مردم فکر می کنند که توسط چری ساخته خواهد شد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه Luxeed با استفاده از طراحی های استفاده شده در برخی از خودروهای چری ساخته خواهد شد. این شایعات از این ایده پشتیبانی می کند که هواوی و چری ممکن است با هم روی این خودرو کار کنند. در حال حاضر، این تنها چیزی است که در مورد Luxeed می دانیم این است که انتظار می رود نوع جدیدی از خودروهای هوشمند باشد.

هواوی می گوید در چند ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد Luxeed دریافت خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظریم تا با معرفی رسمی این خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.