اولین گوشی تاشو سونی چه ویژگی هایی دارد؟

طبق گزارش‌های پیشین رسانه ژاپنی Sumahodigest، سونی در حال حاضر روی توسعه یک گوشی تاشو کار می کند و انتظار می رود با نام Xperia Flip عرضه شود.

به گزارش تکناک، اکنون یک افشاگر در توییتر مشخصات صفحه نمایش گوشی تاشو سونی  را منتشر کرده است.

طبق اطلاعات موجود، صفحه نمایش داخلی گوشی تاشو سونی7 اینچ و 4K با نسبت تصویر 21:9 است و کمی عریض تر از رقیب بالقوه خود گلکسی Z Flip 4 با نسبت تصویر 22:9 خواهد بود.

ورود سونی به بازار گوشی های تاشو، علاقه و حدس و گمان های قابل توجهی را برانگیخته است. این پیشرفت هیجان‌انگیز احتمالاً می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت سری Compact سونی  که از سال 2018 تاکنون عرضه جدیدی نداشته است، باشد. طراحی جمع و جور و تاشو آن می‌تواند در بازار تحول ایجاد کند و طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جذب کند.

با توجه به گفته‌های این افشاگر، مشخصات قابل توجه نمایشگر این گوشی تاشو سونی تنها نقطه قوت چشمگیر آن با توجه به دوربین و تجربه‌های نرم‌افزاری پیشرفته‌تر و ویژگی‌های قدرتمند اخیر گوشی‌های تاشو، نخواهد بود و سونی برای جذب بازار باید موارد نوآورانه‌ای برای فروش قانع کننده ارائه دهد. شایعات حاکی از احتمال استفاده سونی از قابلیت‌های بازی خود برای ارتقاء بیشتر این دستگاه است.

تاریخ عرضه گوشی تاشو سونی هنوز مشخص نیست و جامعه فناوری مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر است. سونی و اپل از معدود شرکت‌های بزرگ فناوری هستند که هنوز گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش تاشو عرضه نکرده‌اند. در مقابل، طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو برای عرضه در سال 2026 است و همچنین پتنت نمایشگر قابل چرخش را نیز ثبت کرده است و باعث جریان شایعات در مورد ساخت آیفون رول‌شونده شده است.

با توجه به شهرت سونی در نوآوری، انتظار می رود Xperia Flip یک رقیب در بازار گوشی های هوشمند تاشو باشد. با این حال، جزئیات بیشتر برای درک کامل پتانسیل این محصول هیجان انگیز آینده مورد نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.