اپل از آیپد ایر 2024 رونمایی کرد

اپل از آیپد ایر ۲۰۲۴ خود رونمایی کرد که برای اولین بار با یک گزینه جدید ۱۳ اینچی در دو اندازه عرضه می‌شود.

به گزارش تکناک این شرکت همچنین آیپد ایر ۱۱ اینچی را به‌روزرسانی کرد. هر دو تبلت به تراشه M2 اپل مجهز شده‌اند و در رنگ‌های آبی، بنفش، نور ستاره‌ای و خاکستری فضایی عرضه خواهند شد. قیمت پایه این تبلت ۵۹۹ دلار برای مدل ۱۱ اینچی و ۷۹۹ دلار برای مدل ۱۳ اینچی است و از امروز در وب‌سایت اپل قابل خرید است.

آیپد ایر 2024 جدید همانند گذشته یک لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو دارد با این حال اکنون در مرکز لبه‌ی بلند قرار گرفته است، که می تواند «بهترین جایگاه» لقب بگیرد. همچنین از قابلیت Apple Pencil Hover پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که پیش از این تنها برای iPad Pro در دسترس بود.

آیپد ایر 2024 با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای مدل پایه،  ظرفیت اولیه‌ی خود را نسبت به مدل ۲۰۲۲ دو برابر کرده است. همچنان از Touch ID روی دکمه‌ی پاور استفاده می‌کند و بلندگوهای استریو در بالا و پایین دارد.

هر دو آیپد ایر جدید می‌توانند از لوازم جانبی Magic Keyboard موجود اپل برای iPad Pro استفاده کنند.

این اولین به‌روزرسانی آی‌پد ایر از زمان عرضه نسخه M1 توسط اپل دو سال پیش است و آرامشی را به خط تولید آشفته تبلت‌های این شرکت می‌آورد. حال اگر می‌خواهید بدون پرداخت هزینه اضافی برای آی‌پد پرو، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشید، می‌توانید این کار را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.