اپل داغ شدن آیفون 15 را به گردن اینستاگرام انداخت!

فوربز گزارش داد که اپل به شکایات کاربران درباره داغ شدن آیفون 15 و 15 پرو پاسخ داده است، اما گفته است که بر خلاف حدس و گمان، این مشکل با طراحی سخت‌افزاری گوشی مرتبط نیست.

به گزارش تکناک، این سایت خبری اشاره کرده است که به روزرسانی اینستاگرام با نسخه 302 که در تاریخ 27 سپتامبر منتشر شده، برای برطرف کردن برخی از مشکلات ارائه شده است.

همچنین بلومبرگ اشاره می کند که یکی از سخنگویان اپل که نامش فاش نشده است، به طور خاص از اینستاگرام، اوبر و بازی Asphalt 9 به عنوان نمونه هایی از برنامه هایی که می توانند باعث شوند دستگاه ها “گرمتر از حد معمول کار کنند” نام برد.

اپل همچنین می گوید هیچ خطر ایمنی در مسائل حرارتی وجود ندارد اما عوامل دیگر، مانند آداپتورهای برق USB-C با شارژ بیش از ۲۰ وات و پردازش پس‌زمینه که بلافاصله پس از بازیابی تلفن انجام می‌شود، ممکن است باعث گرم شدن تلفن شود که کاربران آیفون ممکن است به آن عادت نداشته باشند.

شرکت به Forbes گفته است که مشکل داغ شدن آیفون 15، که باید با عرضهiOS 17.1 رفع شود، باعث کاهش عملکرد دستگاه‌ها نخواهد شد، با این حال مین چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل، گفته که این احتمال وجود دارد.

اپل تغییرات بزرگی را با گوشی های آیفون 15 از جمله تراشه جدید A17 Pro که از فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته شده است و استفاده از تیتانیوم در ساختار قاب آن انجام داد. این چیپ و GPU جدید شش هسته‌ای آن، یکی از نقاط فروش بزرگ آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس است زیرا این امکان را فراهم می‌کند که بازی‌های گرافیکی مداوم مانند Resident Evil Village که در اواخر امسال منتشر خواهد شد، با کیفیت نزدیک به کنسول اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.