پشتیبانی بینگ از DALL-E 3

مایکروسافت اعلام کرد Bing Image Creator رسما از DALL-E 3 پشتیبانی می کند و اکنون در Bing Chat Enterprise  در دسترس است.

به گزارش تکناک، در کنار تمام به‌روزرسانی‌های ویندوز 11در هفته گذشته، بخش بینگ نیز پرکار بوده است و هفته گذشته، مایکروسافت تأیید کرد که مولد هنری هوش مصنوعی DALL-E 3 از OpenAI در سازنده تصاویر بینگ (Bing Image Creator) مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اکنون این قابلیت برای تمام کاربران بینگ در دسترس است.

میخائیل پاراخین، یکی از مدیران بینگ و رئیس تیم جدید Windows و Web Experiences، در آخرین لحظات روز جمعه در حساب X خود (توییتر) نوشت: “عرضه گسترده DALL-E 3 در بینگ باید تا ساعت 8 عصر به وقت استاندارد غربی آمریکا به 100٪ برسد.” همچنین، او نمونه‌ای “rad” از آثار هنری ساخته شده توسط سازنده تصاویر بینگ به‌روزشده را نیز منتشر کرد.

این تمام چیزی نیست که تیم بینگ انجام داده است. وبلاگ رسمی مایکروسافت بینگ یک به‌روزرسانی یادداشت‌های انتشار دیگر را منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی ذکر شده است که Bing Chat Enterprise با مضمون تجاری هم اکنون به Bing Image Creator نیز دسترسی دارد.

در ارتباط با Bing Image Creator، وبلاگ مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرده است که این قابلیت اکنون یک روشی را برای افراد در نظر گرفته است تا بفهمند آیا یک “عکس” یا یک قطعه هنری واقعاً توسط مولد هنری هوش مصنوعی تولید شده است یا خیر.

در این بیانیه آمده است: تمام تصاویر تولید شده توسط سازنده تصاویر بینگ حاوی یک نشان(watermark) مجازی و نامرئی هستند که با مشخصات C2PA هماهنگ است. این نشان حاوی زمان و تاریخ ایجاد تصویر اصلی است و اصالت تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را تایید می‌کند.

BIC-in-BCE-(1).gif

علاوه بر این، Bing Chat Enterprise هم اکنون دسترسی به قابلیت جستجوی تصویری دارد که در نسخه استاندارد Bing Chat در اوایل تابستان امسال اضافه شده بود. این بدان معنی است که کاربران نسخه تجاری اکنون می‌توانند یک تصویر را بارگذاری کرده و از Bing Chat Enterprise سؤالاتی درباره تصویر و سایر موارد بپرسند.

Image-Search-in-BCE-(1).gif

در نهایت، در وبلاگ به دو به‌روزرسانی دیگر که قبلاً درباره آنها گزارش داده‌ایم، اشاره شده است. یکی از آنها این است که صفحه کلید موبایل SwiftKey به شما امکان دسترسی مستقیم به Bing Image Creator را می‌دهد. دیگری بهبود قابل توجهی در کیفیت پاسخ‌هایی است که مردم از Bing Chat در حالت دقیق (Precise mode) دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.