اپل واچ تجهیزات رسمی لیگ جهانی موج سواری را تامین می‌کند

اپل واچ توسط لیگ جهانی موج سواری به عنوان تجهیزات رسمی موج سواری در نظر گرفته شده و قرار است اپلیکیشن جدیدی برای ورزشکاران در طول مسابقات ارائه می‌دهد.

اپل واچ توسط لیگ جهانی موج سواری به عنوان تجهیزات رسمی موج سواری در نظر گرفته شده و قرار است اپلیکیشن جدیدی برای ورزشکاران در طول مسابقات ارائه می‌دهد.

به گزارش تکناک، لیگ جهانی موج سواری اعلام کرد که این اولین بار است که اپل واچ به عنوان تامین کننده تجهیزات رسمی در ورزش های حرفه ای معرفی می شود.

علاوه بر این، ورزشکاران در فصل تور قهرمانی می‌توانند از برنامه جدید WSL Surfer در اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا به منظور اطلاع از برنامه مسابقات و دیگر داده‌ها استفاده کنند.

این برنامه به صورت زنده با سیستم امتیازدهی WSL همگام می شود و موج‌سواران را از امتیازات، اولویت موج و فرمت زمان مسابقه مطلع می‌کند. اپل واچ به دلیل مقاومت در برابر آب برای این کار به عنوان مچ‌بند پوشیدنی مناسب است.

اریک لوگان، مدیرعامل WSL گفت: قابلیت‌های منحصر به فرد، سهولت استفاده و مقاومت باورنکردنی اپل واچ در برابر آب، آن را به ابزار ایده‌آلی برای استفاده موج سواران در شرایط سخت تور جهانی تبدیل می‌کند.

موج سواران در حین رقابت به اطلاعات حیاتی نیاز دارند و برنامه WSL Surfer توسعه یافته ما برای اپل واچ داده های لحظه‌ای مورد نیاز را ارائه می دهد و به دسترسی آسان به سیستم امتیازدهی WSL و اطلاع از وضعیت رقبا در آب کمک می کند.

هر شرکت کننده پیش از ورود به مسابقه یک اپل واچ حاوی برنامه جدید موج سواری دریافت خواهد کرد. برخی از ورزشکاران پیش‌تر آن را در دو فصل گذشته آزمایش کرده اند و دیگران نیز پیش از شروع فصل جدید در هاوایی در 29 ژانویه با آن تمرین خواهند کرد.

اپل شراکت دیگری با WSL در قالب یک مجموعه مستند در Apple TV+ خواهد داشت. این شرکت پخش فصل دوم “Make or Break” در 17 فوریه را اعلام کرد.

“Make or Break” برنامه‌ای برای نمایش فعالیت بهترین موج سواران جهان در پشت صحنه به دلیل رقابت آنها برای عنوان برتر در تور قهرمانی لیگ جهانی موج سواری مردان و زنان است. در فصل جدید، مکان مسابقه 2022 و موج سواری در نقاط سراسر جهان را به بینندگان نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.