اپل واچ سری 9 رونمایی شد

اپل  رسماً از  اپل واچ سری 9 ، نسل بعدی ساعت هوشمند خود در طول رویداد ویژه “Wonderlust” این شرکت رونمایی کرد.

به گزارش تکناک، طراحی نسخه جدید Apple Watch S9  با نسل قبلی یکسان است ، اما اکنون با یک پردازنده سریعتر و سنسورهای بهبود یافته عرضه شده است.

چه چیزی در ساعت اپل سری ۹ جدید است؟

برای سال‌ها، پردازنده ساعت اپل بدون تغییر مانده بود. به طور خاص، اپل از سری ۶ در سال ۲۰۲۰ چیپ سریع‌تری را معرفی نکرده است.

امسال ، با این حال ، SIP (سیستم در یک بسته) S9 در Apple Watch Series 9 دارای GPU و GPU سریعتر است. این بدان معنی است که زمان کمتری هنگام باز کردن برنامه ها یا راه اندازی مجدد سیستم صرف می شود.

SiP S9 همچنین یک نسخه جدید از چیپ فراباند فوق العاده اپل دارد. مشابه با چیپ U1، چیپ جدید “آگاهی فضایی” را فراهم می‌کند، که به دستگاه اجازه می‌دهد مکان دقیق دستگاه‌های  نزدیکی که با همان فناوری مجهز شده‌اند، را تشخیص دهد.

با فراباند فوق العاده، اپل این فناوری را دقیق‌تر می‌کند، که ویژگی‌های جدیدی را هنگام استفاده از Find My فراهم می‌کند.

اپل همچنین در حال ارتقاء ویژگی های محیط زیستی برای اپل واچ است. این شرکت می گوید این اولین محصول کربن صفر اپل است و این شرکت می گوید بسته بندی کوچکتر آن به شما امکان می دهد تا راحت تر دستگاه های بیشتری را در یک زمان حمل کند.

ساعتاپل واچ S9 با بدنه‌ی آلومینیومی و استیل ضد زنگ مجهز است و با سیستم عامل WatchOS 10 عرضه می‌شود. در نسخه آلومینیومی، می‌توانید بین رنگ‌های ستاره‌ای، midnight ، نقره‌ای، (PRODUCT)RED و صورتی انتخاب کنید. همچنین گزینه‌هایی برای نسخه استیل ضد زنگ مانند نقره‌ای، طلایی و گرافیت وجود دارد. اندازه‌های 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری از سری ساعت اپل Watch Series 9 با قابلیت‌های بلوتوث و سلولی عرضه می‌شوند. نمایشگر حالا امکان کاهش روشنایی به 1 نیت را دارد زمانی که نمی‌خواهید در وسط شب خود را ترساندید و به حداکثر روشنایی 2000 نیت می‌رسد. در مورد عمر باتری، اپل ادعا می‌کند که این دستگاه تا 18 ساعت عمر باتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.