اپل 2 طرح جدید اشتراک برای سرویس iCloud+ معرفی کرد

اپل در جریان رویداد رسانه ای خود علاوه بر معرفی رسمی آیفون 15 و اپل واچ 9 محصولات دیگری را معرفی کرد.یکی از آنها مربوط به دو طرح جدید با ظرفیت بالاتر برای سرویس iCloud+ اشتراکی است.

به گزارش تکناک، پیش از این، سرویس iCloud+ دارای سطوح 50 گیگابایتی، 200 گیگابایتی و 2 ترابایتی بود. اپل در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که دو سطح بالاتر دیگر یعنی 6 ترابایت و 12 ترابایت را اضافه خواهد کرد.

اپل اعلام کرد: طرح‌های جدید برای کاربرانی که بخش عکس و ویدیوی بزرگی دارند یا افرادی که از اشتراک‌گذاری خانوادگی استفاده می‌کنند عالی هستند و دسترسی به ویژگی‌های برتر از جمله Private Relay، Hide My Email، دامنه‌های ایمیل سفارشی و پشتیبانی از HomeKit Secure Video را فراهم می‌کنند.

اپل اعلام کرده است که طبقه‌بندی 6 ترابایت با هزینه 29.99 دلار در ماه و طبقه‌بندی 12 ترابایت با هزینه 59.99 دلار در ماه برای مشترکین سرویس iCloud+ در دسترس خواهند بود. هر دوی این طرح‌ها در روز دوشنبه، 18 سپتامبر به طور رسمی فعال خواهند شد. به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای ارائه این طبقه‌بندی‌های جدید با قیمت‌های سالانه تخفیف‌دار وجود ندارد.

در مقابل، Google Drive، 2 ترابایت از فضای ذخیره‌سازی ابری مستقل را با هزینه 9.99 دلار در ماه، 5 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با هزینه 24.99 دلار در ماه، 10 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با هزینه 49.99 دلار در ماه و 20 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با هزینه 99.99 دلار در ماه ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان پرداخت سالانه برای طرح 2 ترابایت را با همان قیمت ماهیانه و طرح 5 ترابایت را با قیمت تخفیف‌دار 249.99 دلار در سال می‌دهد.

مایکروسافت با اشتراک Microsoft 365 Basic، 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive را با هزینه 19.99 دلار در سال ارائه می‌دهد. با اشتراک Microsoft 365 Personal، 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با هزینه 69.99 دلار در سال فراهم می‌شود. همچنین، شرکت 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی OneDrive را برای هر فرد، تا شش کاربر، که بخشی از طرح Microsoft 365 Family هستند، با هزینه 99.99 دلار در سال ارائه می‌دهد. این شرکت دیگر هیچ برنامه OneDrive مستقلی را ارائه نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.