اپل iOS 17 را ۲۷ شهریور عرضه می کند

iOS 17 در تاریخ 18 سپتامبر مصادف با دوشنبه ۲۷ شهریور، برای دانلود در دسترس خواهد بود و کاربران آیفون را با ویژگی های جدیدی مانند Live Voicemail، حالت StandBy و یک برنامه جدید Journal آشنا می کند.

به گزارش تکناک، اپل پس از اولین رونمایی از این سیستم عامل در رویداد WWDC در تاریخ 5 ژوئن، در مراسم معرفی آیفون 15 خود در روز سه شنبه این خبر را اعلام کرد.

پس از انتشار کامل، کاربران iOS 17 می‌توانند استیکرهای قابل تنظیم ایجاد کنند، پوسترهای تماس را راه‌اندازی کنند و از پیشرفت‌های مختلف برای تصحیح خودکار، AirDrop و رونویسی صدا بهره مند شوند.

همچنین کاربران می‌توانند سیری را بدون نیاز به گفتن «هی» ابتدا فعال کنند، و اگر به گوشی خود پاسخ ندهند، ویژگی جدید «پست صوتی زنده» یک رونوشت زنده را روی صفحه گوشی نمایش می‌دهد، زیرا پست صوتی در حال ضبط است. ما به طور ویژه ای حالت StandBy جدید را دوست داریم که آیفون شما را به یک ساعت کوچک کنار تخت تبدیل می کند.

برخی از افراد برای مدتی به آخرین سیستم عامل آیفون دسترسی داشته اند، بنابراین ما قبلاً ایده خوبی از آنچه باید انتظار داشته باشیم داشتیم .

اعضای برنامه توسعه دهنده اپل توانستند آن را تقریباً بلافاصله پس از سخنرانی WWDC و اولین عمومی دانلود کنند. بتا در 12 جولای راه اندازی شد. iOS 17 تنها با مدل‌های آیفون مجهز به تراشه A12 Bionic یا جدیدتر سازگار است که متاسفانه آیفون XR/XS قدیمی‌ترین مدل‌هایی خواهد بود که می‌توانند این آپدیت را دانلود کنند.

بعضی افراد از مدتی قبل به آخرین سیستم عامل آیفون دسترسی داشتند، بنابراین ما از قبل یک تصور خوب از این که باید منتظر چه چیزی باشیم، داریم. در واقع اعضای برنامه توسعه دهندگان Apple بلافاصله پس از کنفرانس WWDC قادر به دانلود آن بودند و نسخه بتای عمومی در تاریخ 12 ژوئن منتشر شد. iOS 17‌ فقط با مدل‌های ‌آیفون‌ همراه با تراشه A12 Bionic یا جدیدتر سازگار است، که متأسفانه به این معناست که آیفون XR / XS قدیمی‌ترین مدل‌های قابل دانلود به روز رسانی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.