ایجاد Reels در اینستاگرام آسان تر شد

اینستاگرام با ارائه به‌روزرسانی‌ها برای قالب های Reels خود، کاربران را قادر به ساخت ویدیو بر اساس ویدیوهای دیگران می‌کند. در نتیجه امکان ایجاد محتوای بسیار بیشتر و مشابه دیگران فراهم می‌شود.

به گزارش تک ناک، قالب‌های ارائه شده، Reels را به قالبی از پیش تنظیم ‌شده تقسیم می‌کند و کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای خود را در آن قرار دهند.

به عنوان مثال، می‌توان مجموعه‌ای از پنج کلیپ 0.7 ثانیه‌ای تنظیم شده روی یک آهنگ خاص را ایجاد کرد. این یک راه آسان برای شرکت در وایرال شدن یک ترند و صرف زمان کمتر برای ویرایش ویدیو، و همچنین تکثیر محتوای مشابه با سایر ویدیوها است. در بسیاری از مواقع این ویدیوها یکسان هستند اما فقط افراد تغییر می‌کنند.

ارائه این به‌روزرسانی‌ها، موجب پیش‌روی رویکرد کپی و جای‌گذاری در قالب‌های Reels به جلوتر می‌شود : قالب‌های از پیش ‌تنظیم شده به‌زودی امکان استفاده از متون و نقاط گذار ویدیوی اصلی را نیز فراهم می‌کند. البته کاربران قادر به سفارشی‌سازی عناصر مختلف در صورت عدم تمایل به نمایش کلیپ به همان شکل قالب اصلی خواهند بود.

همچنین، در صورت عدم تمایل به صرف زمان بسیار برای ایجاد محتوای ویدیویی، اینستاگرام راه‌های بیشتری را برای یافتن قالب‌ها اضافه خواهد کرد و قالب‌های پیشنهادی را به همراه موارد پرطرفدار و محبوب بین سایر کاربران نشان خواهد داد.

همچنین هر قالبی که کاربران برای استفاده در آینده ذخیره کرده اند نیز در این قسمت نمایش داده می‌شود.

قالب‌های از پیش‌تنظیم شده در سایر برنامه‌های ویدیویی کوتاه، از جمله TikTok نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.