ایربادزهای جدید سونی چه ویژگی هایی دارد؟

سونی اعلام کرد که ایربادزهای بازی جدیدی را عرضه می‌کند که با ایربادز پلی‌استیشن متفاوت خواهد بود.

به گزارش تکناک،  ایربادزهای InZone Buds  با قیمت 200 دلار دارای تاخیر کم و عمر باتری بسیار طولانی خواهد بود و تا 12 ساعت پخش مداوم صدا دارد.

شرکت سونی الکترونیک اخیراً ایربادزهای بی‌سیم InZone Buds را با قیمت 199.99 دلار معرفی کرده است؛ این اولین گوشی بی‌سیم برند سونی است که بر بازی‌ها تمرکز کرده است.

شرکت اعلام کرده است که ایربادزها بهینه‌سازی شده‌اند تا عمر باتری را به حداکثر برسانند (تا 12 ساعت استفاده پیوسته) و صدا را با کمترین تاخیر ممکن ارائه دهند. پیش‌خریدها امروز آغاز شده‌اند و این ایربادزهای جدید در این ماه ارسال خواهند شد.

ایربادزهای InZone Buds از انواع دستگاه‌ها از جمله PS5، کامپیوترها و دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند. در بیشتر این موارد، شما با استفاده از دانگل USB-C ارائه شده، اتصال را برقرار خواهید کرد که تاخیر را به زیر 30 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد.

اما گوشی‌های InZone Buds همچنین از Bluetooth LE Audio پشتیبانی می‌کنند که اگر تلفن همراه اندرویدی با کیفیت بالا داشته باشید، این یک افزودنی کاربردی خواهد بود.

سونی به طور قابل توجهی قابلیت صدای فضایی 360 را در این هدفون‌های جدید تبلیغ می‌کند، اما برای بهره‌برداری کامل از تجربه فراگیر این قابلیت، چند مرحله (و نرم‌افزار) لازم است.

با استفاده از برنامه موبایل 360 Spatial Sound Personalizer، بهینه‌سازی میدان صدا یک پروفایل شنیداری شخصی را با گرفتن عکس از گوش‌های کاربر ایجاد می‌کند. گوشی‌های InZone Buds  با استفاده از ویژگی Sound Tone Personalization  یک قدم بیشتر می‌رود که با پخش صداهای آزمایشی از واحدهای درایور و استفاده از میکروفون‌های بازخورد برای اندازه‌گیری پر شدن صدا در کانال گوش، به صورت شخصی سازی شده است.

بر اساس تحلیل صوتی، صدا سپس در نرم افزار InZone Hub  بر روی کامپیوتر بارگذاری می‌شود، جایی که می‌توان به صورت شخصی سازی بیشتر، تجربه گوش دادن فضایی کاملاً شخصی‌سازی شده را با دقت بی‌نظیر فضای صوتی تنظیم کرد.

گوشی‌های InZone Buds طراحی شده‌اند تا در طول جلسات طولانی بازی ، راحت باقی بمانند، بنابراین Sony آن‌ها را به گونه‌ای شکل داده است که فشار کمی روی گوش‌های شما داشته باشند. آن‌ها همراه با چهار مجموعه سری سیلیکونی عرضه می‌شوند (شامل سایز اضافه کوچک) و Sony می‌گوید از همان معماری صدای Dynamic Driver X استفاده می‌کنند که در گوشی‌های WF-1000X آن‌ها استفاده شده است.

اما از آنچه که شرکت Sony (Japanese multinational conglomerate corporation) به من گفت، می‌توانید بدون شک از گوشی‌های InZone Buds برای گوش دادن به موسیقی و سایر سرگرمی‌های غیر بازی استفاده کنید، اما آن‌ها برای این منظور تنظیم نشده‌اند. در هر صورت، هنوز می‌توانید از قابلیت لغو نویز فعال و حالت‌های صدای محیطی استفاده کنید، برای مواقعی که ممکن است بخواهید از هر دوی آن‌ها استفاده کنید.

بخش پلی‌استیشن شرکت Sony در حال نزدیک شدن به عرضه گوشی‌های Pulse Explore است که صدای بدون ضرر و پروتکل جدید PlayStation Link را که آن‌ها را با PS5 و PlayStation Portal با تاخیر بسیار کم جفت می‌کند، وعده می‌دهند. اگر نمی‌دانید قیمت آن‌ها نیز 199.99 دلار است. اما گوشی‌های InZone Buds دارای یک یکپارچگی بومی با رابط کاربری PS5 هستند: شما وضعیت اتصال آن‌ها، صدا، سطح باتری و اینکه آیا میکروفون به حالت بی‌صدا است یا خیر را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.