رونمایی از طرح مفهومی جدیدترین خودرو برقی نیسان

اگر ایده شما از یک وسیله نقلیه الکتریکی برای مسافرانی که دوستدار طبیعت و فضای باز هستند شبیه به یک سفینه فضایی چرخدار است آخرین خودرو برقی نیسان ممکن است برای شما مناسب باشد.

به گزارش تکناک، «Nissan Hyper Adventure» جدید این خودروساز، یک SUV آینده‌نگر است که نیازهای مختلف افراد در فضای باز را برآورده می‌کند، از جمله توانایی نیرو دادن به تجهیزات کمپینگ و شارژ مجدد جت اسکی های برقی با استفاده از باتری بزرگ وسیله نقلیه با فناوری “V2X” برای اتصال باتری وسیله نقلیه به همه چیز.

نیسان اطلاعاتی در مورد اندازه باتری و برد رانندگی Nissan Hyper Adventure ارائه نداده است، اما ادعا می‌کند که این خودروی برقی قادر به انجام سفرهایی به مکان‌های دوردست با «منبع خوب انرژی» است. این وسیله نقلیه دارای فضای داخلی زیادی برای قرار دادن چادر، کایاک و سایر تجهیزات است. این خودرو دارای کنترلAWD e-4ORCE کمپانی نیسان است که عبور از مسیر های ناهموار را امکان پذیر میکند.

در داخل کابین، صفحه‌هایی برای پنل داشبرد، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و موارد دیگر در اختیار دارید که عرض شیشه جلو را در بر می‌گیرند و یک فرمان اسپرت جمع‌شونده برای زمانی که تصمیم می‌گیرید در داخل کابین فضای بیشتری در اختیار داشته باشید وجود دارد.

صندلی عقب قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد تا بتوانید از درب پشتی خارج شوید یا پاهای خود را روی پله های جمع شونده موتوردار قرار دهید تا بتوانید سریعاً اسکی یا چکمه های مورد نیاز خود بپوشید.

Nissan Hyper Adventure دومین طرح مفهومی این خودروساز است که برای نمایشگاه Mobility ژاپن طراحی شده است که در 25 اکتبر آغاز می شود.

نیسان (Nissan : Japanese company) یک خودروساز پیشگام در بازار خودروهای برقی با مدل لیا بود، از آن زمان، این شرکت چیزهای زیادی برای نشان دادن فراتر از SUV آریا نداشته است. اما، دیدن این شرکت که سعی می کند آینده تمام الکتریکی خود را کشف کند و رندرهای زیبایی از مدل های آینده خود ارائه دهد، جالب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.