امکان ایجاد ایستگاه رادیویی سفارشی در YouTube Music

طبق صحبت یوتیوب با TechCrunch در روز سه‌شنبه، YouTube Music در حال معرفی یک تجربه رادیویی جدید با امکان ایجاد ایستگاه های سفارشی است.

طبق صحبت یوتیوب با TechCrunch در روز سه‌شنبه، YouTube Music در حال معرفی یک تجربه رادیویی جدید با امکان ایجاد ایستگاه های سفارشی است.

به گزارش تکناک، پیش از این، ارائه تجربه شنیدن موسیقی انتخابی از لیست‌های پخش، رادیو یا آلبوم‌های موجود آغاز شده است‌، اما اکنون کاربران می‌توانند ایستگاه‌های رادیویی خود را از پایه تنظیم کنند.

با این تجربه جدید، هنگام ایجاد ایستگاه رادیویی خود در YouTube Music امکان انتخاب حداکثر 30 هنرمند، همچنین تعداد دفعات نمایش آنها و اعمال فیلتر‌ها برای تغییر حال و هوای ایستگاه وجود دارد.

این قابلیت امکان انتخاب تنها هنرمندان مورد نظر یا نمایش محتوا از مجموعه وسیع‌تری از هنرمندان مشابه را نیز فراهم می‌کند. همچنین می‌توان با استفاده از فیلترهای خاص، مانند «new discoveries» یا «chill songs»، نتایج خود را بیشتر محدود کرد.

در سرویس‌های پخش موسیقی محبوب مانند Spotify و Apple Music امکان ایجاد لیست‌های پخش بر اساس یک موسیقی یا هنرمند خاص وجود دارد، اما سفارشی‌سازی فراتر از آن ارائه نمی‌دهند. تجربه رادیویی بازطراحی شده YouTube Music به کاربران انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود می دهد.

این شرکت در ایمیلی گفته است: با این قابلیت جدید رادیویی، مدل آن وارونه شده‌است و به کاربران امکان ایجاد و طراحی ایستگاه رادیویی خود از پایه با ترکیب اجزای سازنده موسیقی مانند هنرمندان و توصیف‌‌های رایج موسیقی را می‌دهیم. در نتیجه کاربران کنترل بیشتری بر تجربیات موسیقی خود خواهند داشت.

برای دسترسی به این ویژگی، باید به صفحه اصلی YouTube Music بروید و تا جایی‌که «Your Music Tuner» مشاهده شود، صفحه را اسکرول کنید. این تجربه جدید در iOS و اندروید در همه کشورهای با امکان دسترسی به YouTube Music به صورت رایگان و پولی، در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.