نسخه Moment 3 ویندوز ۱۱ به زودی منتشر می‌شود

طبق شایعات، نسخه Moment 3 ویندوز ۱۱ در اواخر نیمه اول سال جاری میلادی (احتمالاً در ماه می) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش تکناک، اما قبل از اینکه این به‌روزرسانی مهم بعدی ویندوز 11 برای عموم منتشر شود، ابتدا باید در آینده نزدیک تحت آزمایش بتا قرار گیرد.

اگرچه مایکروسافت هنوز در مورد تاریخ انتشار Moment 3 صحبتی نکرده است، اما طبق اطلاعات فاش شده توسط افشاگر قابل اعتماد PhantomOfEarth نسخه بتا به زودی منتشر می شود. وی جزئیاتی از آن را نیز به اشتراک گذاشته است.

انتظار انتشار Moment 2 در هفته‌های آتی، احتمالاً حتی قبل از پایان این ماه، می‌رود، اما اخبار درباره موارد بعدی همیشه هیجان‌انگیزتر هستند.

شاید انتشار Moment 3 ویندوز ۱۱ با فاصله کم پس از انتشار Moment 2 عجیب به نظر برسد، اما با توجه به تغییر کلی رویکرد این شرکت در نحوه انتشار به‌روزرسانی، غیرمنتظره نیست.

PhantomOfEarth در توییتر می گوید: همانطور که توسط دیگران نیز مشاهده شده است، نسخه 22624.1390 اکنون در حال آزمایش داخلی است و نسخه بتا Moment 3 به زودی منتشر خواهد شد!

آیدی‌ KB5023011 و بسته فعالسازی KB5023595 نسخه‌های جدید هستند. اگرچه تعلق کدام آیدیی ا ویژگی به Moment 3 مشخص نیست. اما احتمالاً MTestUx14, 41655236 متعلق به آن خواهد بود.

از نظر ویژگی های جدید، PhantomOfEarth موارد زیر را به اشتراک گذاشته است:

تنظیمات جدید نورپردازی محیطی دستگاه (RGB) و زیرنویس‌های زنده به زبان‌های بیشتر، برخی از موارد دسترسی صوتی جدید و پشتیبانی از زبان های بیشتر و طراحی مجدد اصلی در صفحه فهرست دستورات.

طبق توییت دیگری این اطلاعات هیچ کدام تایید نشده‌اند، اما محتمل‌ترین ویژگی‌ها هستند. با در نظر گرفتن شایعات قبلی در مورد ویندوز 11، از جمله کنترل های نور RGB ، گویا زمان انتشار و ارائه آن فرا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.