ایسوس به تولید گوشی ZenFone پایان می دهد

ایسوس به تولید گوشی ZenFone پایان می دهد

گوشی Asus Zenfone 10 می تواند آخرین ورودی این سری به بازار باشد. چرا که گزارش ها می گوید ایسوس قصد دارد سری ROG Phone را جایگزین آن کند.

به گزارش تکناک و بر اساس گزارش وبسایت تایوانی TechNews، ایسوس در حال انجام تمرین بازسازی در بخش رایانه های شخصی خود است و اکثر کارمندان به دو بخش تلفن همراه Zenfone و ROG منتقل می شوند. با این حال، یک نامه داخلی جدید ادعا کرده است که این کارکنان یا اخراج شده‌اند یا به تیم آخر منتقل شده‌اند و برنامه‌هایی برای حذف کامل بخش Zenfone به جای آن به وجود آمده است.

چنین توسعه‌ای به اخبار قبلی که Digitimes در ماه ژوئیه پوشش داد و دفاتر منطقه‌ای ایسوس در تایوان و چین را تحت تأثیر قرار داد، اهمیت می‌دهد. دلیل این حرکت به طور گسترده، روند نزولی بازار رایانه های شخصی و تلفن همراه است که از سال گذشته آغاز شد و تا نیمه اول سال 2023 ادامه داشت.

اکنون Zenfone 10 آخرین پرچمدار این شرکت است. این دستگاه در سال جاری عرضه شد و اخیراً در اکثر بازارها در دسترس است. در حالی که این یک گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی جمع و جور با برچسب قیمت ارزان‌تر از بسیاری از گزینه‌های جایگزین است، به نظر می‌رسد که آمار و ارقام تقاضا و فروش چندان مناسب نیستند.

با حرکت رو به جلو، ایسوس در نهایت Zenfone 11 را که ظاهراً برای سال آینده در دست تولید است، لغو خواهد کرد. در عین حال، این شرکت سری Asus ROG Phone را به عنوان تنها گزینه‌ موبایلی از جانب خود در آینده معرفی کرده است. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این خط تلفن همچنان ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram