این اسکلت پوشیدنی مراقبت از افراد سالمند را آسان می کند

بیشتر اسکلت های خارجی پوشیدنی شرکت آلمانی بیونیک برای کمک به کارگران در تأسیسات صنعتی طراحی شده‌اند، اما جدیدترین دستگاه این شرکت با هدف حمایت از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در بیمارستان‌ها، مراقبت از سالمندان یا واحدهای توانبخشی ساخته شده است.

به گزارش تکناک، طبق بیانه مطبوعاتی، قرار است شرکت آلمانی بیونیک اسکلت پوشیدنی Apogee+ را در بازار آمریکای شمالی عرضه کند.

این اسکلت پوشیدنی به عنوان یک “دستیار بلند کردن فردی” برای پرستاران، کارکنان مراقبت های ویژه و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه شده است که باید به بیماران، افراد سالمند یا شخصی که تحت درمان فیزیوتراپی قرار می گیرد، خدمات ارائه کنند. با استفاده از این وسیله مددکار می تواند بدون نیاز به تجهیزات پشتیبانی مانند جرثقیل یا مهار بیمار را به تنهایی بلند کند.

مشخصات کامل فاش نشده است، اما گزارش شده است که اسکلت خارجی تا 66 پوند (30 کیلوگرم) تکیه‌گاه در پشت مددکار در هر بار بلند کردن فراهم می کند. همچنین پشتیبانی فعال راه رفتن با تسمه های پا و اندازه جلیقه متناسب با طیف وسیعی از اندازه های کاربر در دسترس است. علاوه بر این، دارای دستگیره هایی در قسمت پشتی اسکلت خارجی وجود دارد تا به بیمار در طول جابجایی دست خود را در آن قرار دهد.

Apogee+ از عایق رطوبتی IP54 بهره می برد، به این معنی که مراقبین در هنگام شستن یا دوش گرفتن بیماران نگران پوشش یا محافظت از دستگاه نباشند. گزارش شده است که این ساختار مساحت کمتری برای تجمع باکتری ها و میکروب ها دارد که باعث میشود ضدعفونی کردن دستگاه آسان تر باشد.

اگرچه در بیانیه مطبوعاتی ذکر نشده است، این احتمال وجود دارد که این سیستم از همان بسته باتری استفاده کند که نسل ششم لباس برقی صنعتی Apogee شرکت بیونیک، با آن برای حدود چهار تا پنج ساعت استفاده بدون نیاز به شارژ دوام می آورد.

آرمین جی. اشمیت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، گفت: لباس برقی جدید Apogee+ ما با طیف کاملی از ویژگی‌ها، برای کمک به تسهیل شرایط کاری بسیار سخت، طراحی شده است، و مشاغل را ایمن‌تر و پایدارتر می‌کند. بر اساس موفقیت اولیه ما در بازار اروپا، ما کاملاً معتقدیم که لباس‌های بیرونی هوشمند ما به زودی به بخشی ضروری از وظایف روزمره در کلینیک‌های بهداشتی و خانه‌های سالمندان در ایالات متحده تبدیل خواهند شد.

Apogee+ اکنون از 9990 دلار آمریکا به فروش می رسد و اجاره آن نیز با قیمت 299 دلار در ماه در دسترس است. بیونیک بین 13 تا 16 نوامبر در نمایشگاه MEDICA در دوسلدورف حضور خواهد داشت تا این فناوری را به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.