این ایکس باکس نوستالژیک را خودتان بسازید

در سال 2023، شما قادر خواهید بود یک Xbox 360 تازه را خریداری کنید اما یک شرط وجود دارد. شما باید آن را خودتان سرهم کنید.

به گزارش تکناک، هفت سال کامل پس از توقف تولید توسط مایکروسافت از کنسول محبوب خود، شرکت سازنده بلوک‌های بازی “Mega ” نمونه‌ای با مقیاس ۳:۴ از یک کپی دقیق Xbox 360 را معرفی کرده است که از تاریخ ۸ اکتبر به طور انحصاری در فروشگاه “تارگت” قابل دسترسی است.

این مجموعه شامل ۱,۳۴۲ قطعه است که شامل کنسول ، یک کنترلر Xbox 360 و و یک کپی ساخته شده از Halo 3 می شود.همچنین، مقدار قابل توجهی از قسمت‌های داخلی برای ساخت وجود دارد، از جمله یک چراغ نشانگر عملکردی.

به‌طور طبقه‌بندی شده، طبق توضیحات مجموعه،”کنسول باز می‌شود تا درایو دیسک را نشان دهد” و به ظاهر قرار دادن دیسک کپی Halo 3 در کنسول “مادربورد را فعال می‌کند”. نمی‌دانیم دقیقاً چه معنی می‌دهد، اما حس می‌کنیم که نقشی از 343 Guilty Spark در اینجا وجود دارد.

ما از تعهد به جزئیات در این مجموعه تحت تأثیر قرار می گیریم. ما عاشق جزئیات کوچکی هستیم که شامل یکی از آن هاردهای جداپذیر 360 رنگ خاکستری است که در واقع به طور کامل قابل جداشدن است.

حتی جعبه‌ این مجموعه نیز از تمامی عوامل نوستالژیک برخوردار است و تقریبا، ظاهر دقیق جعبه‌ی یک Xbox 360 را بازتولید کرده است، تا حدی که حتی انتهای جعبه و تا آن جا که چینش آزاردهنده بود، تقلید شده است.

باید تصور کنیم که حتی نیم نگاهی به این مجموعه که روی قفسه‌ها در فروشگاه قرار دارد، می‌تواند نسلی از افراد سی ساله را به این باور برساند که آن‌ها به گذشته بازگشته‌اند. در پایان، این همان سالی است که بازی‌های Final Fantasy، Diablo، Baldur’s Gate و Armored Core در حال جلب توجه بودند، در حالی که سه سری انیمه شونن بزرگ به تلویزیون بازگشته‌ بود و یک فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles در سینماها پخش می‌شود.

دیدن یک کنسول Xbox 360 در محل عمومی (اگرچه این یک کنسول واقعی نیست، البته) تنها می‌تواند احساس بیشتری را از زمان گذشته در دهه 2000 به ما القا کند که در آن زندگی می‌کردیم.

این مجموعه در تاریخ ۸ اکتبر با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این مجموعه قابل پیش‌خرید در وب‌سایت تارگت است، اما به نظر می‌رسد که شرکت مگا در حدی نوستالژی را به کار برده است که پیش‌خریدها به طور کامل تمام شده‌اند. مشکلی نیست؛ شرکت سازنده دیگری نیز قادر خواهد بود تا نیاز شما به کنسول کلاسیک را به خوبی برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.