این خانه متحرک محافظ شما در سرما و گرما است

شرکت کانادایی Minimaliste اغلب خانه متحرک کوچک ولی با فضای زیاد تولید می کند که برای مقاومت در برابر شرایط بد آب و هوای ساخته شده اند.

به گزارش تکناک، آخرین مدل آن نیز همین سیاست را دنبال کرده، اما ردپای فیزیکی کمتری دارد و چیدمان داخلی خوبی برای دو نفر ارائه می‌دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، Thuya 10 x 26 آخرین نسخه از مدل Thuya است. این خانه بر اساس بر یک تریلر دو محوره ساخته شده و طول آن 26 فوت (8 متر) است. این ابعاد امروزه در مقایسه با سایر خانه های کوچک در آمریکای شمالی، بزرگ به نظر نمی رسد، اگرچه کوچک تر از مدل‌های فرانسوی نیست. با این حال، عرض به 10 فوت (3 متر) افزایش یافته، که به این معنی است، برای یدک کشی قانونی در جاده های ایالات متحده نیاز به مجوز دارد. این شرایط به خانه کوچک کمک می کند تا در داخل بسیار جادارتر به نظر برسد.

ورودی Thuya 10 x 26 به اتاق نشیمن باز می شود که متناسب به نظر می رسد و یک مبل تختخواب شو برای مهمانان، مقداری فضای انبارش بالای مبل و یک کمد در آن قرار دارد. یک میز ناهارخوری نیز در نزدیکی آشپزخانه قرار دارد. آشپزخانه شامل یک اجاق گاز با صفحه برقی، یک یخچال/فریزر در اندازه آپارتمان، سینک استیل ضد زنگ و کابینت های بسیار زیاد است.

آشپزخانه با درب کشویی به حمام متصل می شود که شامل دوش بزرگ، فضای ذخیره سازی بیشتر، ماشین لباسشویی/خشک کن، سینک روشویی و توالت کود ساز است.

این خانه کوچک برق را از یک اتصال استاندارد از نوع RV دریافت می کند و دارای سطح بالایی از عایق بندی است. به این معنی که برای حفظ دمای ثابت داخلی، حتی در زمستان های کانادا یا تابستان های مناطق جنوبی ایالات متحده، به انرژی بسیار کمی نیاز دارد.

ترکیبی از تهویه مطبوع مینی اسپلیت، رادیاتور برقی و یک پنکه سقفی و همچنین دو مبدل هوای بازیابی حرارت در این خانه نصب شده است.

در مورد قیمت دقیق این مدل اطلاعاتی در دسترس نیست، اگرچه مدل Thuya از 125،000 دلار آمریکا شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.