این دفترچه یادداشت تحقیق را برای شما آسان می کند

گوگل یک ابزار جدید بر پایه‌ هوش مصنوعی به نام Tailwind راه اندازی کرده که به طور مؤثری یک دفترچه یادداشت است تا به شما در تحقیق و جستجوی اطلاعات در حین نوشتن کمک کند.

به گزارش تکناک، گوگل در کنار ادغام هوش مصنوعی جدید خود در محصولات جستجوی Google و Workspace مانند Docs و جیمیل، Project Tailwind را نیز راه اندازی کرده است.

گوگل “Tailwind” را به عنوان یک “دفترچه‌ی یادداشت بر پایه هوش مصنوعی” توضیح می‌دهد که اطلاعات را از اسنادی که شما آپلود می‌کنید یا در Google Drive دارید، جمع‌آوری می‌کند.

” Tailwind ” دفترچه‌ یادداشت بر پایه هوش مصنوعی شماست که بر اساس اطلاعاتی که شما انتخاب و به آن‌ها اعتماد دارید، ساخته شده است. ” Tailwind ” یک آزمایش است و در حال حاضر فقط در آمریکا در دسترس است. برای تجربه آن، در لیست انتظار ثبت نام کنید.

کاربران می‌توانند با استفاده از زبان طبیعی، سوالات خود را از هوش مصنوعی بپرسند و پاسخ‌هایی را در قالب یادداشت‌هایشان دریافت کنند. همچنین دکمه‌های ” New Ideas “، ” Reading Quiz ” و “خلاصه” نیز وجود دارد. به طور موثر، می‌تواند راهنمایی‌های درسی را بر پایه اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید، و نه بر اساس اطلاعات موجود در وب، ایجاد کند تا در فرایند یادگیری و مطالعه به شما کمک کند. Tailwind منابع خود را در مدارک و یادداشت های شما نیز ذکر می‌کند.

لیست انتظار برای Project Tailwind در حال حاضر باز است، اما فقط در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است. گوگل می‌گوید که این پروژه هنوز در روزهای ابتدایی خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.