ویژگی تاریخچه چت بینگ منتشر شد

ویژگی تاریخچه چت بینگ مایکروسافت به تازگی در اختیار تعدادی از کاربران قرار گرفته است و در سمت راست پنجره به عنوان Recent Activity نمایش داده می شوند.

به گزارش تکناک، در حالی که حوزه فناوری با Google I/O و آنچه به Google Bard می آید احاطه شده است، بینگ چت بی سر و صدا به کار خود پرداخته و در حال انتشار ویژگی جدید است.

شما با چک کردن صفحه Bing Subreddit متوجه می شوید که تعدادی دیگر از کاربران Bing Chat هم ویژگی تاریخچه چت بینگ را مشاهده کرده‌اند. اما این بدان معنا نیست که این ویژگی فورا در اختیار شما قرا می گیرد.

تقریباً مانند ویژگی مقایسه در ChatGPT عمل می کند. هر زمان که از Bing Chat استفاده می‌کنید، نخستین رشته به‌صورت خودکار ذخیره و در ستون فعالیت‌های اخیر قرار می‌گیرد. همچنین زمان بندی شده است و به نظر می رسد که تاریخ‌گذاری شده باشد.

digikala

رشته‌هایی که قبلاً ایجاد شده‌اند را می‌توان ویرایش کرد، اگرچه شما همچنان به تعداد پاسخ‌ها مانند هر جلسه چت زنده محدود هستید. همچنین می‌توانید نام موضوعات را  تغییر دهید تا آنها را آسان‌تر بخوانید یا هنگام پایان فعالیت آنها را حذف کنید.

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد این قابلیت فقط در نسخه مرورگر Bing Chat فعال است. دسترسی به bing.com/chat در مرورگر تلفن همراه به همان شکل نسخه رایانه است ولی برنامه Edge تلفن همراه و برنامه Bing هنوز به این قابلیت اضافه نشدند.این برنامه روی موبایل و دسکتاپ کار می کند، اما به نظر نمی رسد که برنامه ها هنوز فعال باشند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.