این ویژگی جدید ویندوز 11 هیجان بازی را بالا می برد

مایکروسافت اعلام کرد ویژگی جدید Game Bar در ویندوز 11 باعث می‌شود بازی‌های رایانه‌ای به شکلی اجتماعی‌تر و هیجان انگیزتر دیده شوند.

به گزارش تکناک، Xbox Game Bar در ویندوز 11 یک ابزار قدرتمند برای گیمرها است. شامل انواع ویژگی‌های داخلی برای ضبط صفحه نمایش، نظارت بر عملکرد و سایر ویژگی‌ها است. همچنین این قابلیت را دارد که با استفاده از ویجت‌ها تقویت شود.

آخرین ویجت، Microsoft Teams Play Together، امکان تماس ویدیویی و به اشتراک گذاری صفحه نمایش را به صورت مستقیم در Xbox Game Bar فراهم می‌کند.

افراد حاضر در MSPowerUser لیست فروشگاه مایکروسافت را برای Microsoft Teams Play Together مشاهده کردند که اکنون فعال است.

در توضیحات برنامه آمده است، “Xbox Game Bar و Microsoft Teams (رایگان) با هم همکاری کرده‌اند تا شما و دوستانتان یک مکان برای تماشا و بازی کردن داشته باشید. برای استفاده از ویجت Teams Play Together باید یک حساب کاربری شخصی مایکروسافت ایجاد کنید.

“در حین بازی در یک کامپیوتر ویندوز 11، صفحه نمایش خود را از طریق Teams به اشتراک بگذارید و با تماس‌های ویدیویی که از طریق پوشش ویدیویی Game Bar نمایش داده می‌شود، گفتگو را ادامه دهید.”

در واقع، Microsoft Teams Play Together پلتفرمی را در اختیار کاربران قرار می دهد که در آن می توانند از طریق چت یا ویدیو هنگام بازی با هم تعامل داشته باشند.

علاوه بر این، کاربران قادرند دیگران را با دعوت به تماشا، به مشارکت و تعامل دعوت کنند. با این حال، همانطور که در توضیحات برنامه در فروشگاه مایکروسافت بیان شده است، لازم به ذکر است که برای دسترسی به این ویژگی جدید، باید یک حساب کاربری شخصی مایکروسافت ایجاد یا وارد شوید.

مایکروسافت فهرست زیر را به عنوان ارائه‌های اصلی که با ویجت عرضه می‌شوند، آورده است:

  • مشاهده ویدیوهای دوستان در بالای بازی
  • تولید و به اشتراک گذاری لینک با هر کسی در هر دستگاهی
  • تا 20 نفر می‌توانند به تماس شما بپیوندند
  • ادامه گفتگو پس از تماس از طریق چت

 

همچنین می‌توانید صفحه سوالات متداول (FAQ) مایکروسافت درباره Play Together در Microsoft Teams را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.