این ویژگی جذاب به زودی به چت بینگ می آید

مایکروسافت در حال آزمایش یک ویژگی بسیار درخواستی برای سرویس هوش مصنوعی ربات چت بینگ است.

به گزارش تکناک، این ویژگی به بخش کوچکی از کاربران امکان می‌دهد که بدون جستجوی وب توسط chatbot، از چت بینگ استفاده کنند.

میخائیل پاراکین، مدیرعامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، امروز اسکرین‌شاتی از حالت “بدون جستجو” را در پلتفرم X (توییتر) منتشر کرد، با پیام “بعضی افراد در حال حاضر این را می‌بینند :-)”.

مایکل شکتر، معاون رئیس‌ گروه بینگ مایکروسافت، پیام پاراکین را بازنشر کرد و افزود: “با هیجان منتظریم این را به کاربران قدرتمندی که درخواست آن را داشته‌اند، ارائه دهیم.”

امکان غیرفعال کردن جستجوی وب در Bing Chat برای بسیاری از افرادی که می‌خواهند از ربات چت‌ برای حل مسائل ریاضی پیچیده یا برنامه‌نویسی استفاده کنند مزیت‌هایی دارد. ویژگی جدید به معنای آن است که کاربران می‌توانند پاسخ‌های مستقیم دریافت کنند و کد مورد نیاز خود را بدون اینکه ربات چت‌ به وب مراجعه کند، به دست آورند. به این ترتیب، ربات چت‌ به صورت عادی قادر به کمک در اینگونه سوالات نبوده و این ویژگی امکان این کار را فراهم کرده است.

همچنین ممکن است برخی کاربران بخواهند قابلیت جستجوی وب را در Bing Chat غیرفعال کنند تا فقط بتوانند مکالمات غیررسمی با چت‌بات داشته باشند، بدون اینکه به طور خودکار “پاسخ‌ها” را از اینترنت تولید کند.

در حال حاضر، ویژگی “بدون جستجو” تنها برای یک درصد کوچکی از کاربران Bing Chat در دسترس است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی به همه کاربران چت‌بات عرضه خواهد شد.

مایکروسافت تعدادی از ویژگی‌های آینده را که قصد دارد به Bing Chat در ماه‌های آینده اضافه کند، معرفی کرده است. همانند ویژگی بدون جستجو، آنها از چند ماه قبل پشتیبانی Bing Chat را در مرورگرهای پی‌سی و موبایل شخص ثالث مانند کروم گوگل و سافاری اپل آزمایش کرده‌اند. مایکروسافت نیز در نهایت قصد دارد پشتیبانی از پلاگین‌های شخص ثالث را در Bing Chat فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.