این ویژگی نوشتن پیام در گوگل چت را آسان تر می کند

سرویس گوگل چت در آستانه یک بروزرسانی اساسی است، اما تا آن زمان، نسخه وب با اضافه کردن Smart Compose تلاش می ‌کند تا نوشتن پیام‌ ها را سریع تر و آسان تر کند.

به گزارش تکناک، قابلیت  Smart Compose تجربه نوشتن ایمیل‌ها و محتواها در Gmail و Google Docs با کیفیت بالاتر، سریعتر و آسانتر را به شما هدیه می‌دهد. هم‌اکنون گوگل چت نیز در حال آماده سازی است تا به شما در برقراری ارتباط سریع‌تر با همکاران کمک کند و به شما امکان دهد مکالمات و پروژه‌ها را بهبود ببخشید و به صورت موثرتری پیش ببرید.

شما در حال تایپ کردن می توانید پیشنهاداتی برای بهبود جملات از جمله  اعمال نشانه‌های نگارشی، ببینید و برای پذیرش متن پیشنهادی، می‌توانید کلید Tab را فشار دهید. سرویس Smart Compose  در لحظه راه‌اندازی، از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند و پاسخ‌های هوشمندی که با متن شما سازگار است، به آن اضافه می‌شود. البته عجیب است که این قابلیت در ابتدا برای نسخه وب و نه موبایل عرضه می‌شود.

قابلیت Smart Compose به صورت پیش فرض برای همه مشتریان و کاربران Google Workspace و همچنین افرادی با حساب های شخصی Google، فعال شده است، اما شما در صورت تمایل می‌توانید در تنظیمات گوگل چت گزینه Enable predictive suggestions as you compose a message on web and desktop را غیرفعال کنید.

این قابلیت از امروز به صورت پیش فرض در دسترس قرار می‌گیرد و در طول هفته‌ های آینده به صورت کامل در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.