این 3 مدل آیفون IOS 17 را دریافت نمی‌کنند

آپدیت نسخه سیستم‌عامل iOS 17 در ماه های آینده توسط اپل در دسترس قرار خواهد گرفت و برخی مدل‌های قدیمی‌تر امکان ارتقا به این نسخه شامل ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را نخواهند داشت.

به گزارش تکناک، سوال اینجا است که مدل های آیفونی که آپدیت iOS 17 را دریافت نمی کنند کدامند؟ در این گزارش مشخصات این دستگاه‌ها بررسی شده‌است.

اپل نسخه جدید iOS خود را مانند سال‌های دیگر در ژوئن معرفی خواهد کرد. این غول صنعت، پیشرفت های خود را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) معرفی می‌کند.

این شرکت در این کنفرانس ضمن ارائه نسخه بتا برای دستگاه های مورد نظر، ویژگی های جدید را نیز به نمایش می‌گذارد. با این حال، بلافاصله آنها  را در به روز رسانی اولیه منتشر نمی کند و طی ارتقاءهایی در طول سال، به تدریج آنها را به همه کاربران آیفون ارائه می دهد.

از سوی دیگر، اپل با عرضه iOS 17 از برخی مدل های قدیمی آیفون پشتیبانی نخواهد کرد. این شرکت که سابقه طولانی در ارائه پشتیبانی نرم افزاری طولانی برای محصولات خود دارد، ارائه پشتیبانی نرم افزاری برای دستگاه های مجهز به چیپست A11 Bionic را متوقف خواهد کرد. مدل‌های آیفون شامل تراشه A11 Bionic، شامل آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X ، iOS 17 را دریافت نخواهند کرد.

مارک گورمن، کارشناس اپل بلومبرگ، اعلام کرده است که تغییر قابل توجهی با ارتقای iOS 17 ارائه نخواهد شد. به گفته وی، این غول فناوری در سال جاری سخت مشغول  و متمرکز بر توسعه قابلیت واقعیت مجازی خود بوده است.

Apple Pay Later مورد انتظارترین ویژگی نسخه iOS 17 است. این ویژگی امکان تقسیط تمامی خریدها، طی شش هفته و بدون بهره فراهم می‌کند. بنابراین، کاربران آیفون یک مکانیسم پرداخت امن و راحت‌تر خواهند داشت. رمزگذاری سرتاسری در iMessage یکی دیگر از ویژگی مورد انتظار در نسخه آینده است.

1 دیدگاه برای “این 3 مدل آیفون IOS 17 را دریافت نمی‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.