بازگشت بخش وب‌سایت‌های پیشنهادی به ویندوز 11

اگرچه مایکروسافت قبلا بخش وب‌سایت‌های پیشنهادی ویندوز 11 را حذف کرده بود، اما اکنون قصد دارد این تغییر را برای کاربران آزمایشی نسخه Dev این ویندوز فراهم کند.

به گزارش تکناک، سال گذشته، مایکروسافت تلاش کرد به کاربران ویندوز 11 از طریق منوی استارت وب‌سایت‌های تصادفی را پیشنهاد کند. کاربران ایده وب‌سایت‌های پیشنهادی ویندوز 11 را نپسندیدند و شرکت به سرعت این قابلیت را از نسخه‌های اولیه حذف کرد.

پس از چند ماه کار بر روی آن، مایکروسافت با پیشنهاد وب‌سایت‌ها در منوی استارت بازگشته است. این بار، این قابلیت در یک شکل جذاب‌تر و به صورتی که ممکن است برای کاربران واقعاً مفید باشد در دسترس قرار گرفته است. از نسخه 23451 به بعد، ویندوز 11 به شما صفحات وب مختلف را بر اساس تاریخچه مرور وب شما از Google Chrome یا Microsoft Edge پیشنهاد می‌دهد به شرط آنکه شما انتخاب کرده‌ باشید تا اطلاعات مرور وب خود را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید و وارد کردن پیوسته را فعال کرده‌ باشید.

اگرچه مایکروسافت قبلا بخش وب‌سایت‌های پیشنهادی ویندوز 11 را حذف کرده بود، اما اکنون قصد دارد این تغییر را برای کاربران آزمایشی نسخه Dev این ویندوز فراهم کند.

افرادی که به وب‌سایت پیشنهاد شده علاقه‌ای ندارند، می‌توانند با راست‌کلیک ، آن را از پیشنهادات حذف کنند. با این حال، اگر می‌خواهید به طور کلی پیشنهادات منوی استارت را غیرفعال کنید، به Settings > Personalization > Start بروید و گزینه Show recommendations را خاموش کنید. متاسفانه، این کار قسمت پیشنهادی را حذف نمی‌کند تا به شما فضای بیشتری برای پین کردن برنامه هایتان بدهد، اما می‌توانید با یک برنامه شخص ثالث این کار را انجام دهید.

مایکروسافت قصد دارد پیشنهادات بروزرسانی شده وب‌سایت را به کاربرهای آزمایشی که از جدیدترین نسخه Dev ویندوز 11 استفاده می‌کنند، به صورت تدریجی عرضه کند. بنابراین، شما ممکن است پس از به‌روزرسانی به نسخه 23451 به این قابلیت دسترسی نداشته باشید. اما اگر دسترسی داشته باشید، نظرات خود را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید تا به شرکت در تصمیم‌گیری برای ارائه این قابلیت سوال برانگیز، به همه کاربران کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.