بازگشت Google Labs با هوش مصنوعی

بخش Google Labs با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی دوباره در اختیار کاربران قرار می گیرد ولی برای این استفاده از آن، لازم است که همین حالا ثبت‌نام کنید.

به گزارش تکناک، بخش آزمایشی  Google Labs به عنوان راهی برای امتحان ویژگی‌های جدیدی که به زودی در برنامه‌های گوگل عرضه خواهند شد. این بخش شامل ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی که به زودی به Workspace می‌آید.

در کنفرانس Google I/O، گوگل ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی را که در بسیاری از محصولاتش وجود دارند، اعلام کرده است. با توجه به اینکه این ویژگی‌ها هنوز به عنوان نسخه‌های اولیه در نظر گرفته شده و نیازمند آزمایش دقیق هستند، مدیرعامل گوگل به نام Sundar Pichai بازگشت Google Labs را اعلام کرده است.

در حال حاضر، امکان ثبت نام در چهار نسخه آزمایشی مختلف هوش مصنوعی، از جمله Google Search، Workspace، Project Tailwind و MusicLM وجود دارد. برای عضویت در هر کدام، نیاز است به صورت دستی ثبت نام کنید. برای دریافت جزئیات و ثبت نام در هریک از نسخه های آزمایشی فعلی Google Labs، می‌توانید به صفحه لندینگ جدید آن دسترسی پیدا کنید.

به علاوه، در آخرین نسخه اپلیکیشن Google Search برای سیستم‌عامل اندروید و نسخه دسکتاپ مرورگر Chrome، یک دکمه داخلی با نام Labs وجود دارد که عضویت در آزمایش‌ها را آسان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.