بازیابی اطلاعات آیفون و مک بوک با اشعه ایکس

شرکت کهنه‌کار DriveSavers آخرین پیشرفت های خود در بازیابی اطلاعات هارد دیسک های خراب و آسیب دیده، SSD ها و دستگاه های اپل و غیره با اشعه ایکس را اعلام کرد.

به گزارش تکناک، این شرکت در این فرآیند جدید بازیابی اطلاعات از اشعه ایکس برای بهبود و گسترش قابلیت‌های شرکت استفاده می‌کند، در این گزارش نحوه آن بررسی شده است:

DriveSavers از سال 1985 به بازیابی داده ها از درایوها و دستگاه های آسیب دیده پرداخته است و از سال ۲۰۰۷ از زمان عرضه آیفون با اپل همراه بوده است.

اکنون این شرکت با کمک اشعه ایکس توانایی های خود را ارتقا می دهد. DriveSavers این خبر را امروز در یک پست وبلاگ به اشتراک گذاشت.

پس از شروع استفاده از اشعه ایکس در ماه دسامبر، در اینجا نحوه ارتقا قابلیت‌های این شرکت بیان شده است:

  • ارزیابی: تشخیص آسیب شدید تراشه‌های دستگاه، بدون باز کردن دستگاه و خودداری از آسیب بیشتر به دستگاه
  • تأیید: تأیید اتصال درست یک تراشه پس از انجام کار
  • تحقیق و توسعه: کشف و پیاده‌سازی روش‌های جدید استفاده از فناوری اشعه ایکس در جریان بازیابی اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه‌های ذخیره‌سازی.

DriveSavers تکنیک های ویژه ای برای بازیابی اطلاعات از دستگاه های اپل توسعه داده است و اولین شرکت قادر به بازیابی اطلاعات بردهای سیلیکون M1 اپل آسیب دیده، به همراه 15 سال سابقه در بازیابی اطلاعات از آیفون ها است.

طبق اطلاعات، متخصص اصلی NAND Flash و تمام تیم او در DriveSavers، پیش از استخدام در این شرکت در اپل مشغول به کار بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.