بازی جدید Resident Evil در راه است!

بازی جدید Resident Evil در راه است!

کوشی ناکانیشی، کارگردان بازی رزیدنت اویل 7 در جریان لایو استریم تابستانی “Capcom Next” در روز دوشنبه تأیید کرد که شرکت کپکام در حال توسعۀ یک بازی جدید از فرنچایز Resident Evil است.

به گزارش تک‌ناک، خبر Resident Evil جدید به دنبال به‌روزرسانی‌های چند بازی دیگر بود. بازی Dead Rising Deluxe Remaster که به تازگی معرفی شده است، در 19 سپتامبر با گرافیک بهبود یافته و برخی ارتقای کیفیت منتشر خواهد شد. بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess، یک بازی دفاع از قلعه در محیطی الهام گرفته از اساطیر ژاپنی، امروز قبل از انتشار در 19 جولای، یک نسخۀ نمایشی ارائه کرد. در نهایت بازی Resident Evil 7 برای iOS، که در 2 جولای عرضه شد، دارای ویژگی‌های مشابه نسخۀ اصلی است.

ناکانیشی در طول رویداد “Capcom Next” گفت:

«ما در حال ساخت یک بازی Resident Evil جدید هستیم. واقعاً سخت بود که بفهمم بعد از نسخۀ 7 باید چه کاری کرد. من هنوز نمی‌توانم هیچ جزئیاتی را به اشتراک بگذارم، امّا امیدوارم یک روز این جزئیات را ارائه کنم.»

مسلماً جزئیات زیادی برای ارائه نیست، امّا به نظر ما این بازی جدید، ورودی اصلی بعدی این فرنچایز است. اگر اینطور باشد، باید ببینیم که آیا شرکت کپکام آن را بازی Resident Evil 9 می‌نامد یا با نامی متفاوت همچون Resident Evil Village معرفی خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

technoc-instagram