بازی Counter-Strike 2 اولین نقشه کامیونیتی خود را دریافت کرد

 بازی Counter-Strike 2 اولین نقشه کامنیوتی مپ خود را دریافت می کند

بازی Counter-Strike 2 حدود یک‌سال پس از عرضه در سپتامبر 2023، اولین دسته از نقشه‌های کامیونیتی خود را دریافت کرد.

به گزارش تک‌ناک، در این بازی نقشه‌های Thera و Mills به گروه‌های نقشۀ Competitive، Casual می‌پیوندند و نقشه‌های Deathmatch، Memento و Assembly در کنار نقشه‌های Wingman، Pool Day و Arms Race قرار می‌گیرند.

این به‌روزرسانی بازی Counter-Strike 2 باعث می‌شود که به‌دست آوردن نشان‌ها آسان‌تر شود و پنل MVP را نیز بهبود می‌بخشد، به طوری که مسابقات Premier یک پنل متحرک جدید دریافت می‌کنند. در نهایت مجموعه‌ای از تنظیمات جدید مرتبط با گرافیک برای بهینه‌سازی در دسترس هستند، همان‌گونه که در زیر توضیح داده شده است.

توصیه‌های تنظیماتی:

  • اگر نرخ نوسازی صفحه نمایش شما در هنگام راه‌اندازی کمتر از حداکثر آن تنظیم شده باشد، یک پنجرۀ پیشنهاد تنظیمات اضافه شده است. به طور کلی استفاده از بالاترین نرخ نوسازی صفحه نمایش توصیه می‌شود.
  • اگر پشتیبانی انویدیا G-Sync شناسایی شود، امّا در هنگام راه‌اندازی فعال نشود، یک پنجرۀ توصیۀ تنظیمات اضافه می‌شود. توصیه بر استفاده از G-Sync است، اگر سیستم شما از آن پشتیبانی می‌کند.
  • اگر انویدیا G-Sync فعال باشد، امّا V-Sync یا NVIDIA Reflex فعال نباشد، در پنجره توصیۀ تنظیمات اضافه شده، بهتر است در صورت در دسترس بودن هر سه مورد تنظیمات را با هم فعال کنید. توجه داشته باشید که اعمال این تنظیمات، نرخ فریم شما را به نرخ نوسازی صفحه نمایش یا کمی کمتر تبدیل می‌کند، که اغلب صاف‌‎ترین و کمترین ترکیب تنظیمات تأخیر ورودی است.
  • تنظیمات «منوی اصلی پس‌زمینه» و «Item Inspect Background Scenery» را از صفحۀ تنظیمات ویدیو حذف کرده است. این تنظیمات همچنان به ترتیب در منوی اصلی و در صفحۀ بازرسی آیتم موجود هستند.
  • تنظیم «نرخ نوسازی» فعلی نمایشگر شما را در حالت‌های پنجره و تمام نمایش می‌دهد.
  • تنظیمات “Laptop Power Savings” را که هرگز در CS2 قابل تنظیم نبود، حذف کرده است.
  • بخش «گام‌سازی فریم» را به صفحۀ تنظیمات ویدیوی پیشرفته اضافه کرده است.
  • یک ردیف “NVIDIA G-Sync” به بخش Frame Pacing اضافه شده که به شما می‌گوید آیا G-Sync با تنظیمات نمایش فعلی شما فعال است یا خیر؟ اگر از رندر Vulkan استفاده می‌کنید یا از کارت گرافیک NVIDIA استفاده نمی‌کنید، امکان دارد این ردیف پنهان شود.
  • کلید«حداکثر فریم بر ثانیه در بازی» و «حداکثر فریم بر ثانیه در منوها» را به بخش سرعت فریم اضافه کرده است. این موارد به ترتیب convars fps_max و fps_max_ui را کنترل می‌کنند.
  • تنظیم پیش‌فرض «حداکثر فریم در ثانیه در منوها» را از 120 فریم در ثانیه به 200 فریم در ثانیه افزایش داده است.
  • پیش‌نمایش بصری ویدیوی پیشرفته، اکنون از حداکثر FPS «در بازی» به جای حداکثر «در منوها» استفاده می‌کند.

بازی Counter-Strike 2 همچنان محبوب‌ترین بازی، به استثنای بازی‌های کمیاب مانند: PUBG و Palworld در Steam است. در 24 ساعت گذشته، بازی شوتر اول شخص رقابتی Valve رکورد 1.37 میلیون بازیکن را به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.