بازی Mortal Kombat با ریبوت جدید در راه است

احتمالا به زودی بازی جدید Mortal Kombat رونمایی می شود و تیزر جدید این بازی نشان می‌دهد که ممکن است با یک ریبوت کامل روبرو شویم. 

به گزارش تکناک، ادامه این سری بازی‌های مبارزه‌ای در ابتدای امسال توسط ناشر Warner Bros. Discovery تأیید شد و حالا در صفحه یوتیوب Mortal Kombat یک ویدئوی تیزر بسیار جذاب منتشر شده است.

در این ویدئو، نمایی نزدیک از یک ساعت قدیمی مانند آنچه که ممکن است در راهروی مدرسه دیده باشید، نشان داده می‌شود. عقربه ثانیه‌شمار قرمز ساعت از 9 به 10 و 11 حرکت می‌کند و سپس به نظر می‌رسد که متوقف می‌شود. در نهایت، به نظر می‌رسد که عقربه ثانیه‌شمار به سرعت از علامت 12 عبور می‌کند و به 1 می‌رسد.

از آنجایی که بازی قبلی در این سری Mortal Kombat 11 نام داشت و این بازی داستانی را برمبنای دستکاری زمان به تصویر کشید، بسیاری از مردم پیش‌بینی می‌کنند که این تیزر نشان می‌دهد که بازی بعدی در واقع Mortal Kombat 12 نخواهد بود. علاوه بر این، حرکت عقربه ثانیه‌شمار به جایگاه 1 احتمالا نشان دهنده‌ این باشد که بازی بعدی یک ریبوت کامل از این مجموعه با داستانی کاملاً جدید است که داستان بازی‌های قبلی را ادامه نمی‌دهد.

با این حال، ویدیوی تیزر با شعار “زمانش فرا رسیده است” مشخص شده است. این بدان معناست که رونمایی کامل ممکن است بسیار نزدیک باشد و به انتظار طولانی نیاز نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.