چگونه با ربات چت بینگ مطالب را بازنویسی کنیم؟

چند ماه پیش، مایکروسافت اپلیکیشن صفحه کلید SwiftKey را در iOS و اندروید با قابلیت جدیدی برای بازنویسی متن به سبک‌های مختلف با استفاده از ربات چت بینگ به روز کرد.

به گزارش تکناک، یک قابلیت مشابه به زودی برای مایکروسافت اج در نسخه دسکتاپ ارائه می شود.

طبق مشاهدات @Leopeva64 در توییتر، یکی از به‌روزرسانی‌های اخیر نسخه Canary مرورگر اج، شامل قابلیت بازنویسی با استفاده از بینگ می‌شود.

این قابلیت امکان انتخاب بخشی از متن در یک فیلد ورودی و سپس بازنویسی آن با استفاده از میانبر Alt + I را فراهم می‌کند. در اج یک پنجره بازشو با متن ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و چند دکمه برای جایگزینی متن انتخاب شده، تنظیم نتیجه یا بازنویسی مجدد نشان داده می شود.

مانند SwiftKey در اندروید و iOS، قابلیت بازنویسی مرورگر اج، به کاربر امکان تنظیم چندین گزینه به منظور تطابق نتیجه با نیازها و سلایق او را می‌دهد. امکان انتخاب ۴ لحن و سبک گفتاری  شامل حرفه ای، عادی، مشتاقانه، و غیر رسمی وجود دارد. همچنین می‌توان قالب را به قالب‌های پاراگراف‌بندی، ایمیل، پست وبلاگ، و ایده ها تغییر داد و طول متن را انتخاب کرد (کوتاه، متوسط و طولانی). پس از آن، با کلیک روی دکمه بازنویسی می‌توان تنظیمات خود را اعمال و پاسخ هوش مصنوعی بینگ را دوباره ایجاد کرد.

بازنویسی مطالب با ربات چت بینگ اکنون در اختیار برخی از افراد داخلی کانال Canary قرار گرفته است. این روند یک عرضه ابتدایی است و همه نمی توانند به ویژگی جدید دسترسی داشته باشند. کاربران نسخه Dev مرورگر Edge ، به ویژگی مشابهی دست یافته‌اند. در این نسخه با راست کلیک روی متن برجسته و انتخاب گزینه “Ask Bing AI”، گزینه‌هایی با عناوین مختلف برای توضیح، اصلاح یا گسترش متن نشان داده می شود.

همچنین مایکروسافت اخیراً پشتیبانی از حالت تاریک برای ربات چت بینگ را ارائه کرده است. علاوه بر این، این شرکت در نهایت دسترسی به چت بینگ از مرورگرهای دیگر مانند گوگل کروم و سافاری را مجاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.