بالا رفتن دُز خشونت در بازی Mortal Kombat 1

در رویداد Summer Games Fest 2023، اولین تصاویر از بازی مبارزه‌ای آینده Mortal Kombat 1 و نسخه جدید این سری محبوب به نمایش گذاشته شد و به نظر می‌رسد که این بازسازی، مثل همیشه، بسیار خشن خواهد بود.

به گزارش تکناک، در واقع، تریلر بازی به قدری خشن است که شما باید آن را مستقیماً در یوتیوب تماشا کنید. همچنین، شما قادر خواهید بود از حملات X-Ray عالی آن بهره‌مند شوید.

در تریلر، چندین Fatalities جدید و همچنین برخی از شخصیت‌هایی که با نقش‌های جدید باز خواهند گشت نمایش داده شد. این شامل شخصیت‌هایی مانند Raiden، Liu Kang (که در حال حاضر خدای آتش است)، Scorpion، Sub Zero، Kitana، Johnny Cage و بسیاری دیگر است.

همچنین، این تریلر مفهوم Kameo Fighters را نشان داد که شخصیت‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند برای حرکات سریع آن‌ها را فراخوانی کنند و این موضوع برای ایجاد کمبوهای جدید و جالب در مبارزه بسیار جالب خواهد بود. برخی از شخصیت‌هایی که می‌توانید فراخوانی کنید شامل Kano و Goro است و اگر با Sub Zero بازی کنید، می توانید نسخه دوم Sub Zero را نیز به بازی بیاورید. تریلر در مورد داستان بازی اطلاعات زیادی ارائه نکرد، اما ممکن است در هفته‌ها و ماه‌های آینده بیشتری در این مورد بشنویم.

رئیس استودیو Netherrealm، Ed Boon، همچنین در رویداد Summer Games Fest درباره افزودن ژان کلود ون دام به عنوان یک نسخه از شخصیت Johnny Cage صحبت کرد. بازی اولیه Mortal Kombat به عنوان یک بازی مبتنی بر ژان کلود ون دام آغاز شد. بون گفت که Johnny Cage جایگزین نه تنها شبیه ون دام خواهد بود، بلکه نقش آن را نیز بازی خواهد کرد.

شما می‌توانید نسخه کنسول بازی را در حال حاضر از طریق آمازون پیش‌خرید کنید. Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از Summer Games Fest دنبال ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.