شکایت کاربران از باگ دستگاه‌های اپل

سرویس های آنلاین اپل در این ماه با قطعی های زیادی مواجه شده اند و به نظر می رسد مشکل جدیدی به وجود آمده است.

به گزارش تکناک، بر اساس گزارش‌های دریافت شده از چندین کاربر ، دستگاه‌های آنها دائماً رمز عبور اپل آیدی را می‌خواهند و حتی پس از وارد کردن رمز عبور، سیستم ورود ناموفق را به کاربران اعلام می کند.

طبق این گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده از Downdetector به نظر می‌رسد در حال حاضر بسیاری از کاربران هنگام تلاش برای تماشای محتوا در برنامه Apple TV با این مشکلات مواجه می‌شوند.

به گفته خوانندگان 9to5Mac و همچنین چندین کاربر توییتر، این باگ باعث می‌شود دستگاه های اپل دائماً رمز عبور اپل آیدی را درخواست کنند و حتی در برخی موارد، کاربران از اپل آیدی خود خارج شده و دیگر قادر به ورود مجدد نبوده‌اند. یکی از کاربران گفت حتی اشتراک Apple TV+ او ناپدید و استفاده از این پلتفرم برای او غیرممکن شده است.

کاربر دیگری گفت: چرا اپل آیدی من به طور تصادفی از من می خواهد رمز عبور خود را وارد کنم، این مسأله طبیعی به نظر نمی‌رسد.

در حال حاضر تعداد کاربران تحت تأثیر این باگ مشخص نیست. با جستجوی «Apple ID» در توییتر، اکثر گزارش‌های مربوط به این باگ از سوی مردم برزیل و ژاپن است، بنابراین ممکن است تنها چند منطقه تحت تأثیر آن قرار گرفته باشند.

در صفحه وب وضعیت سیستم اپل،  صفحه مربوط به گزارش بروز مشکل در یکی از سرویس های آنلاین شرکت، هیچ مشکل مربوط به Apple ID را تصدیق نمی‌کند. اپلیکیشن Weather اپل، به غیر از کندی های گاه و بیگاه، در اوایل این ماه، برای چندین روز از کار افتاده بود. در 5 آوریل نیز امکان دسترسی به چندین سرویس آنلاین اپل برای ساعت ها وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.