با این برنامه جدید آیفون عکس های حرفه ای بگیرید

کاربران قدیمی آیفون و علاقمند به عکاسی، Camera+ را به خاطر می‌آورند. این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین ابزارهای آیفون برای عکس برداری با کنترل های دستی بود.

به گزارش تکناک، اکنون LateNiteSoft، شرکت توسعه دهنده Camera+، با یک برنامه جدید به نام Photon بازگشته است. این برنامه ابزاری برای عکاسی حرفه ای است.

طبق توضیحات توسعه دهندگان، Photon “تمام تنظیمات مورد نیاز برای ایجاد عکس های حرفه ای قدرتمند، مانند جایگزین‌های موجود Halide و حتی Camera+ (موجود در اپ استور) را فراهم می کند و شامل گزینه های متعددی برای تنظیم و کنترل دستی دوربین‌آیفون پیش از ثبت تصاویر می‌شود.

کاربران می توانند فوکوس، نوردهی (تنظیمات سرعت شاتر و ISO) و تعادل رنگ سفید را به صورت دقیق تنظیم کنند. Photon با هدف ثبت تصاویر عالی، ابزارهای پیشرفته‌ای مانند Focus Peaking را ارائه و دقیقاً محل فوکوس لنز را مشخص می‌کند. این برنامه همچنین از فرمت های مختلف عکس مانند HEIF، JPEG، ProRAW و RAW پشتیبانی می کند.

دارندگان‌آیفون 14 پرو و پرو مکس، امکان انتخاب آسان بین عکس های 12 و 48 مگاپیکسلی هنگام استفاده از لنز واید اصلی را خواهند داشت. یکی دیگر از ویژگی های جالب این اپلیکیشن، Session Preview است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند هر عکس ثبت شده را در لحظه مرور و در نتیجه مواردی که خوب به نظر نمی‌رسند را به سرعت حذف کنند یا بهترین‌ موارد را به اشتراک بگذارند.

طبق گفته نوئل روزنتال، مدیر محصول LateNiteSoft،برنامه Photon بیش از 10 سال تجربه در تجارت عکاسی را با یک تجربه کاملاً جدید ترکیب کرده‌اند. او گفت: «با توجه به بازخوردهای دریافتی و تأثیرات انتخاب‌هایمان در گذشته، و صرف زمان مناسب در همه جنبه‌های تجربه عکاسی بازنگری کرده‌ایم.»

برنامه Photon اکنون در اپ استور در دسترس است و به آیفون دارای iOS 16 یا بالاتر نیاز دارد. دانلود برنامه رایگان است و کنترل های دستی فقط با اشتراک ماهانه 3.99 دلار یا اشتراک سالانه 19.99 دلاری در دسترس هستند. همچنین امکان خرید طرح مادام العمر آن به قیمت 39.99 دلار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.