با این مرورگر بهره وری در محیط کار را بالا ببرید

در اوایل امسال، یک خبر درباره سایدکیک، یک مرورگر مبتنی بر Chromium با تمرکز بر بهبود بهره‌وری منتشر شد.

به گزارش تکناک، سایدکیک برنامه دارد تجربه‌ای بی‌دردسر و بدون حواس‌پرتی را برای افرادی که با اختلال ADHD دست و پنجه نرم می کنند یا می خواهند بهره وری خود را بالا ببرند، فراهم کند. شرکت پشت سایدکیک اکنون در حال راه‌اندازی Sidekick Teams است. مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که برای کار تیمی و شرکت‌هایی با الزامات سیاست و بهره‌وری دقیق، طراحی شده است.

Sidekick Teams یک “دفتر مجازی” قابل انطباق با ابزارهای همکاری و تمرکز زیاد است که کار با دیگران را به صورت کارآمد و امن تر می کند. این پلتفرم از مرورگر شخصی جدا شده است، به شما اجازه می دهد زندگی خصوصی خود را از کار جدا نگه دارید. شما می توانید یک محیط کاری ایجاد کرده، نقش ها را اختصاص دهید، به اعضا برنامه های مورد نیاز با یک ورودی واحد دسترسی دهید، به راحتی فریلنسرها را به تیم خود پیوند دهید و … . در این مرورگر کار همه اعضای تیم با هم همگام سازی می شود و تضمین می شود که کل تیم به روز باشد.

Sidekick Teams با امکان به اشتراک گذاری سند، پروژه و برنامه ها بدون نیاز به فاش کردن رمز عبور، کار را امن‌تر می‌کند. دیگر اقدامات حفاظتی شامل پشتیبانی از چندین سیاست، هشدارهای امنیتی (توسط افزونه‌های نامعتبر یا میزان مشکوک از عکس‌های صفحه از IP جدید)، قابلیت مسدود کردن وب سایت‌های نامعتبر، محدود کردن افزونه‌ها و … است. همچنین یک VPN ،adblocker و محافظت از اثر انگشت نیز در پلتفرم داخلی وجود دارد.

در نهایت، شما می توانید وظایفی را اختصاص دهید و به اشتراک بگذارید، پیشرفت تیم را با یک ردیاب وظایف داخلی نظارت کنید، یک پایگاه دانش قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید و یک فضای امن برای مستندات، لینک‌ها و سایر محتویات ایجاد کنید. همه‌ این‌ها به علاوه ابزارهای تمرکز و جلوگیری از حواس‌پرتی سایدکیک، در اختیار شما قرار دارد. به طور مشابه با بیشتر مرورگرهای مدرن، سایدکیک از Chromium پشتیبانی می کند، بنابراین شما با بهره‌مندی از بهترین سازگاری با برنامه‌ها و وب سایت‌های بهینه شده برای Chrome یا Edge، روبرو می شوید.

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره Sidekick Teams را در وبسایت رسمی آن به دست آورید. اگر می‌خواهید این مرورگر را امتحان کنید، می‌توانید آن را از وبسایت خود یا فروشگاه مایکروسافت (در دسترس برای ویندوز 10 و 11) دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.